Zantheon 1e keer L1@ Albergen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CK88

Zantheon 1e keer L1@ Albergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 12:24

Aangezien Julia (elessar op bokt) geen foto's meer mag plaatsen wegens de nieuwe regels plaatst ik ze zelf maar!
Dit was de eerste keer L1, het ging allemaal nog niet zoals het hoort, ze was heel erg moe door het drukkende warme weer, maar ik had toch 196 en 187 en was 2x vierde
Zantheon is net 4 geworden en pakt alles super snel op, alleen wil ze af en toe nog iets achter de teugel duiken. Het is een afstamming van welthit II.

We willen de oprichting verbeteren, als jullie hier tips voor hebben hoor ik het graag.
Ik rijd al veel tempowisselingen en overgangen.
Ook ben ik bezig met mijn houding, ik moet leren niet op mijn paard te kijken.

1Afbeelding
2Afbeelding
3Afbeelding
4Afbeelding
5Afbeelding
6Afbeelding
7Afbeelding
8Afbeelding
9Afbeelding
10Afbeelding

Sietske94

Re: Zantheon 1e keer L1@ Albergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:27

voor de 1x in het L1 heb je mooie punten hoor Lachen
echt een super mooi beessie om te zien, verder geen commetaar, het ziet er allemaal goed uit in mijn ogen Haha!

hubba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:30

wauw echt superr goed ziet het eruit.
Je kan alleen wel beetje zien dat het oprichten wat moeilijk is maar daar kan aan gewerkt worden natuurlijk.
Prachtig paard!

Blue_Dreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:41

Wat een prachtig paard! Lachen
SOms loopt'ie inderdaad nog wat te diep, maargoed, in het L1 hoeft alles nog niet helemaal opgericht te zijn. Gewoon in de trainingen ermee aan de slag gaan, dan komt het vanzelf goed Lachen

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 13:28

Ziet er goed uit clauw! Blijf het een mooi paard vinden! Haha! gefeli met je punten en prijzen ! liefs sabrina

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 13:42

Leuke foto's!

Maareh, ik zit eens even in jouw profiel te kijken...Waar je zegt dat je bij een dressuur gewerkt te hebben en bij een springstal zou werken...Maar dat is bij een en dezelfde stal, en wel bij Bas van der Aa in Albergen...Ik heb daar zelf ook best vaak gereden, dus ik ken de stal daar erg goed. Dus volgens mij zit ik wel goed...

Die foto's waar je zegt dat het een dressuurstal is sowieso bij Van der Aa...En als Bas van der Aa een dressuurstal opricht ben ik de paashaas Haha! , die jongen is op en top springruiter Ja

Heb je daar paarden van Bas gereden dan? Of van zijn 'klanten'?

Je hebt nu in ieder geval wel een droompeerd onder je kont hoor!!!

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 13:46

claudia! gefeliciteerd met je punten!
ik heb je zien rijde in vriezenveen en je kunt nu op deze foto's echt zien dat jullie veel meer combi zijn gworden! super leuk!!
voor je aanleuning doe je het wel goed veel overgange rijden en vaak kleine stukjes weg en weer terug! en je kan ook keer iets optillen aan de voorkant natuurlijk niet met grof geweld maar even beide handen een keer iets optillen! dat wil ook nog wel eens helpen. succes nog verder!!

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 14:03

ziet er echt prachtig uit zeg!
heel erg mooi, ook ben ik kapot van t bruine tuig Kwijl !
welk merk is je zadel en van welk type? en het hoofdstel?
erg mooi plaatje Haha!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 14:06

Adil18 schreef:
Leuke foto's!

Maareh, ik zit eens even in jouw profiel te kijken...Waar je zegt dat je bij een dressuur gewerkt te hebben en bij een springstal zou werken...Maar dat is bij een en dezelfde stal, en wel bij Bas van der Aa in Albergen...Ik heb daar zelf ook best vaak gereden, dus ik ken de stal daar erg goed. Dus volgens mij zit ik wel goed...

Die foto's waar je zegt dat het een dressuurstal is sowieso bij Van der Aa...En als Bas van der Aa een dressuurstal opricht ben ik de paashaas Haha! , die jongen is op en top springruiter Ja

Haha, bas dressuurt idd écht niet Bloos maar in de schuur bij bas heeft eerst marcelle hesselink gezeten, en daar heb ik heel lang gewerkt, daarna ben ik naar bas gegaan Haha!

maar loop je daar stage? Lachen leuk joh, doe maar de groetjes van Claudia

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 14:13

inkiepinkie schreef:
claudia! gefeliciteerd met je punten!
ik heb je zien rijde in vriezenveen en je kunt nu op deze foto's echt zien dat jullie veel meer combi zijn gworden! super leuk!!
voor je aanleuning doe je het wel goed veel overgange rijden en vaak kleine stukjes weg en weer terug! en je kan ook keer iets optillen aan de voorkant natuurlijk niet met grof geweld maar even beide handen een keer iets optillen! dat wil ook nog wel eens helpen. succes nog verder!!

Ga ik proberen! Hoe gaat jou merrie dan Haha! heb er goede berichten van gehoord!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 14:18

Nimmedor schreef:
Adil18 schreef:
Leuke foto's!

Haha, bas dressuurt idd écht niet Bloos maar in de schuur bij bas heeft eerst marcelle hesselink gezeten, en daar heb ik heel lang gewerkt, daarna ben ik naar bas gegaan Haha!

maar loop je daar stage? Lachen leuk joh, doe maar de groetjes van Claudia

Nee, loop daar geen stage Lachen Heb een tijd springpaarden gereden en toen ben ik veel bij Bas geweest om te trainen (heb geen les van hem gehad, maar we mochten daar in de binnenbak rijden. Best makkelijk, want voor Saasveld moest je altijd maar weer betalen Knipoog )

Nu je het zegt weet ik het ook weer ja...Als je zeg maar voor het erf van Van der Aa staat was er aan de rechter kant nog een grote schuur, en daar had zij haar paarden staan toch? Rechts van het woonhuis zeg maar?

Die had idd super gave dieren!!! Maar ze kan ook erg goed rijden!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 14:24

Citaat:
Nee, loop daar geen stage Lachen Heb een tijd springpaarden gereden en toen ben ik veel bij Bas geweest om te trainen (heb geen les van hem gehad, maar we mochten daar in de binnenbak rijden. Best makkelijk, want voor Saasveld moest je altijd maar weer betalen Knipoog )

Nu je het zegt weet ik het ook weer ja...Als je zeg maar voor het erf van Van der Aa staat was er aan de rechter kant nog een grote schuur, en daar had zij haar paarden staan toch? Rechts van het woonhuis zeg maar?

Klopt daar stonden ze, maar nu is zij verhuisd naar Lattrop bij de meijboom Lachen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 14:26

Nimmedor schreef:
Citaat:

Klopt daar stonden ze, maar nu is zij verhuisd naar Lattrop bij de meijboom Lachen

Haha, daar zie ik regelmatig paarden van, omdat ik in het weekend daar in Lattrop aan het werk ben Lachen Werk bij de Holtweijde, Meijboom heeft daar achter het hotel ook paarden lopen Lachen

Mezzelune

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:11

Mooi paardje, lijkt wel of hij goudlaagje over zn vacht heeft!

Ziet er prima uit, misschien nog wat meer voor je uit kijken en af en toe wat rechter op, maar verder mooi hoor!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 21:14

bedankt voor de leuke reacties!!