Dressuur met mijn hafje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aartje

Dressuur met mijn hafje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 20:07

Jaja, had vandaag eens zin om lekker te tutten met mn paardjes en omdat mn wedstrijd kleren nog op stal waren heb ik die eens aangetrokken! Geeft een leuk gezicht Haha!

Afbeelding

Uuh Anjo..?
Afbeelding
Eerst maar eens voorwaards en teugels opmaat maken Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alsof ik in de teugels hang, maar dat doe ik absoluut niet, wss teveel naar achteren gezeten.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Meneertje moe, maar wel voldaan. Jammer dat hij vaak zn oren zo naar achteren heeft. Alsof hij het met tegenzin doet, terwijl hij naar mn gevoel juist heel lekker loopt.. Zal volgende week eens vragen of mn zusje een filmpje kan maken. Dit zijn natuurlijk ook maar moment opnamen

XMaaiike

Re: Dressuur met mijn hafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 20:12

mooie haf!
het ziet er ontspannen uit maar het lijkt wel alsof je op de meeste foto's te lange teugels hebt (uitgezondert natuurlijk waar je hals laatstrekken Knipoog ) het lijkt zo, ik kan het dus niet zo vanaf een paar foto's zien mss is het ook wel niet zo Tong uitsteken

Katja

Re: Dressuur met mijn hafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 20:41

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.