na een lange tijd niet te zyn gereden weer onder het zadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Blommen

na een lange tijd niet te zyn gereden weer onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 18:41

Zoals je ziet niet echte rijfoto's Deze zijn trouwens van vorig jaar. Het zadel lag daar ook nog niet goed. Onderstussen wel.

Dit is wino van 10 jaar. Zo heel af en toe rijd ik erop. Maar wino is altijd zo druk en wegens ziekte kan ik hem niet iedere dag rijden en ik ben ook een beetje groot dus nu heeft ie een verzorgstertje van 10 jaar die Wino samen met haar moeder doet.

Van de week laat ik een keer echte rijfoto's zien. Dan kunnen jullie recente foto's zien.

Wino die er vandoor vliegt Clown

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kroelen na het rijden
Afbeelding

Na het rijden lekker de wei in....

Afbeelding

Wino heeft een jaar tussen de hengsten gestaan, sindsdien is die losgeslagen Bloos We zijn er hard mee aan het werk.
Commentaar mag maar hou het netjes a.u.b

Liefs van ons

HorsesWoman

Re: na een lange tijd niet te zyn gereden weer onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:08

Leuk hoor..
Ik denk dat je niet heel erg veel meer moet groeien omdat je anders te groot word , maar het ziet er erg leuk uit,.
Maar moet dit niet bij ITP ?

Katja

Re: na een lange tijd niet te zyn gereden weer onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 20:29

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.