Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) zulke dingen liever vragen aan mensen die mij en mijn paard in real life kennen en bezig zien.

potverdikkie schreef:het valt mij op dat er om het minste geringste tegenwoordig al een topic geopend wordt. Daar erger ik me heel erg aan.
Straks komt er nog een topic over "ik ging naar de wc en papier was op.. wat doe je?".
Maar ik ben het wel met je eens dat je er dan nog niet klaar voor bent als je zulke vragen eerst moet gaan stellen..
potverdikkie schreef:Straks komt er nog een topic over "ik ging naar de wc en papier was op.. wat doe je?".
potverdikkie schreef:het valt mij op dat er om het minste geringste tegenwoordig al een topic geopend wordt. Daar erger ik me heel erg aan.
Straks komt er nog een topic over "ik ging naar de wc en papier was op.. wat doe je?".
Maar ik ben het wel met je eens dat je er dan nog niet klaar voor bent als je zulke vragen eerst moet gaan stellen..

Waar ik me daarentegen wél aan stoor zijn de botte reacties die vervolgens gegeven worden. Als je niets nuttigs te vertellen hebt houdt dan gewoon je mond, dat soort gezeik heeft niemand iets aan: het werkt alleen maar averechts. Echt weer typisch bokt.
Toen ik daar een topic over opende, was het eerste antwoord, "wat zegt je instructeur?" Nou die had ik dus niet. Zwaar fout natuurlijk.
Maar voor die paar keer dat ik op mijn paard klim, ga ik geen les nemen. Als de oplossing bijv iets simpels was geweest als, stelling vragen ( totaal niet van toepassing, maar als voorbeeld
) Dan heb ik geen instructeur nodig, om die stelling ook daadwerkelijk te rijden. En hoe zeer ik me ook aan die antwoorden erger, ik geef ze zelf nu ook

Risky_B schreef:Ik ben bezig met een afstudeer project.. En nu heb ik een idee die wel een beetje op dit onderwerp aansluit..
Stel je voor dat je met een vraag zit (rijtechnisch) zou je die dan graag aan een professionele ruiter willen stellen? En dan bedoel ik een bekende in de paardensport..
En omdat je dan weet dat het een antwoord is die iemand geeft die er echt veel verstand van heeft zou je er dan voor willen betalen? Niet duur maar iets van een euro...