Weelde opgevlochten terwijl ze nog lag (was ook wel apart) en mijn man heeft me voor gek verklaart, maar ging wel mee
Helaas had ik weinig kunnen trainen afgelopen week met Weelde, en ze was ook erg stijf. Toch doet ze altijd erg haar best en omdat Roelof zulke mooie plaatjes had gemaakt, vond ik ze toch het plaatsen waard.
Weelde is een Flemmingh x Cocktail x Ulft . Dit was haar 2e wedstrijd in de M1. Vorige week hadden we 205 en 194 en dit maal 194 en 184. Ze liep ook niet echt fijn, maar met een 3e en 4e plaats moeten we maar niet klagen
Voor mensen met PAVO ervaring: Starten op de PAVO of niet? Ben namelijk nog aan het twijfelen

Daarna was Greets aan de beurt. Ze kan erg drammen, maar voor het eerst kon ik haar voor me houden in de proef en er lekker aan blijven rijden. De eerste proef 185 en de tweede 176. Jammer, want vooral de tweede proef was fijner als ik haar ooit heb kunnen rijden. Ook voor haar de 2e wedstrijd M1 en vorige keer 180 en 182..

Nou wat vinden jullie van deze toppers. Tips zijn natuurlijk altijd welkom. Ik persoonlijk vond de punten van Weelde te hoog, maar nu ik de foto's zie snap ik het. Het ziet er natuurlijk vaak anders uit dan het voelt
Veel dank aan de fotografen, mijn vaste fanclub
en natuurlijk mijn mannetje die zonder klagen ook zo vroeg opstond
Volgende week Marum, we hebben er zin in.