Tico training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

aukjegm

Tico training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 11:46

Weer eens foto's gemaakt met een nieuwe camera dus ff een fotograaf gefixt, Destinietje op bokt!
Ze zijn goed gelukt! Knipoog
Hier het resultaat:

Drafje:
Afbeelding

Middendrafje:
Afbeelding

Galopje:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Middengalop:
Afbeelding

Nou ben geen ster in doorzitten, inmiddels zit ik wel op mn kont maar moet ik nog ff recht leren zitten! Clown
Afbeelding

Afbeelding

En zn koppie:
Afbeelding

MIjn tenen zijn een ramp, dat weet ik en ik moet nog rechtop gaan zitten, dus daar hoef ik geen half topic commentaar op! Lachen

Destinietje

Re: Tico training

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 11:49

Yeah, ze zijn zowaar nog best aardig gelukt! Cool Zelfs mijn experimentele scheve horizon foto! Vork Hij doet t goed hoor Aukje (de camera & Tico!) Haha!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 11:52

Ziet er goed uit hoor, ik zou alleen graag wat meer lengte in de hals willen zien. Het ziet er nu net te gedwongen / gespannen uit.

aukjegm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 11:54

Rhodos schreef:
Ziet er goed uit hoor, ik zou alleen graag wat meer lengte in de hals willen zien. Het ziet er nu net te gedwongen / gespannen uit.

Met doorzitten heb je daar idd gelijk in, maar verder eigk niet.. Het lijkt mss of ik trek maar dat komt door te lange teugels. Hij begint nu juist wat meer lengte te krijgen, hij heeft een kort halsje van zichzelf! Haha!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 11:58

Ik zeg absoluut niet dat je trekt. Om een voorbeeld te geven: In je profiel staat een foto (in een wedstrijdbaan, bij letter V.) waarop ik vind dat je paard zijn hals mooier draagt.

aukjegm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 12:06

Rhodos schreef:
Ik zeg absoluut niet dat je trekt. Om een voorbeeld te geven: In je profiel staat een foto (in een wedstrijdbaan, bij letter V.) waarop ik vind dat je paard zijn hals mooier draagt.

Haha nee dat bedoel ik ook niet, maar daardoor kan het gespannen lijken, als mijn teugels korter zijn en mijn handen iets naar voren is het al een heel ander beeld, maar daar moet ik aan werken. Maar het zijn momentopnamen, we zijn nu veel bezig met het dragen van zijn hals, maar dat is best lastig als ie zo'n kort nekje heeft want dan wordt ie al sneller "eng". Er is ook een filmpje gemaakt gister waarop ie zeker niet dit beeld afgeeft, wat aangeeft dat het toch een momentopname is! Lachen

Sielx3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 12:11

Ik vind dat je af en toe je handen nogal hoog houd.
Verder eens met de commentaar hierboven
en voor de rest ziet het er heel goed uit!