Bij de foto's van mijn vorig topic werd het mij duidelijk dat het dringend tijd was voor terug aan mijn houding te gaan werken! Tenen naar binnen, schouders recht, handen bij elkaar,.. hier ben ik hard op gaan oefenen en op die korte tijd vind ik dat mijn houding op een paar puntjes na al veel verbeterd is. Ook heb ik nieuwe laarzen, vandaag voor de 4e keer aangehad, nog redelijk pijnlijk

Het rijden zelf vond ik wat minder, Nora liep fel op de voorhand en ging echt hangen aan mijn teugels, iets wat ik ábsoluut niet gewend ben van haar. Heb hier dus vooral vandaag veel op gereden, veel overgangen maken, actief vooruit proberen te houden en veel afwisselingen van oefeningen. Op het laatst liep ze al wat beter maar nog altijd niet gelijk ik gewend ben van haar, als iemand hier dus nog wat extra tips voor heeft zijn die altijd welkom !
al kan het ook zijn ze gewoon een off-day had ? 
Het zijn niet erg veel foto's, de camera stond nog op de verkeerde stand waardoor er een deel foto's wazig zijn.

1.

2.

3. Niet erg lekker erdoor, ook eerder wat kort in de hals

4.

5. Passage
even een miscommunicatie, Noor wou gaan en ik zei hoo 

6. Dit plaatje vind ik zelf een verbetering geven. Alleen nog meer op mijn schouders letten en dan blijft mijn hand ook beter op zijn plaats

7.

8. Richting uitstappen, hier hangt ze ook echt..

Hoe het er ongeveer 2/3weken geleden nog aan toe ging:
[HAW] Noralynn @ Dressuurtraining [M]

en foto 6.. ik blijf aan mijn houding werken
..

Maar is wel apart om te horen dat er nog een half-naamgenootje is