Whispering rose voor het eerst aan het werk op bokt.. Dit was een van de eerst keren in de manege.. maar het ging redelijk goed.. dus ik dacht laat ik de foto's plaatsen commentaar is altijd goed. mijn verbeterpunten zijn - soms iets rechter met me rug. - naar voren kijken foto's staan niet op volgorde ik krijg ze alles in link het lukt me niet anders. Even poseren
Wauw kimmie, leuke fotos he:P Goede fotograaf natuurlijk Ze ziet er egt goed uit, mooie bewegingen en mooi ontspannen, vooir een van de eerste keren manege, Petje af!!! Nog even oefenen en dan wedstrijd rijden... Kusjes jamie
Mooi paard, ziet er goed uit. Misschien kan je de volgende keer de foto's ook rechtstreeks in het topic plaatsen... Mensen zijn meestal vrij lui om telkens op een link te klikken.
Wat leuk! Ik ken haar vanaf d'r geboorte, heb altijd bij Edwin op stal gestaan. Toen was het altijd kleine roosje....haha maar nu niet meer. Echt fijn om te zien dat het zo goed met haar gaat! Je hebt haar fijn aan het lopen en jullie zijn een leuk setje. Heel veel plezier met haar
Ziet er leuk uit hoor. Commentaar over je houding geef je zelf al. En verder, opletten dat ze niet achter de loodlijn kruipt, dat doet ze nl. op alle foto's behalve de laatste. Enne, nice dekje.