Zylvester door Nienke fotografie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

blonde_007

Zylvester door Nienke fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 21:10

Vandaag lekker geoefend met ons nieuwe lensje ( 500 mm ) tijdens Nicole's les. Nicole , ik hoop dat je ze een beetje gelukt vind !!

er komt ook nog een in the picture topic, houd dat in de gaten ! Clown

Zyl is nog erg jong en pas een jaartje onder het zadel, maar hij pakt het allemaal super op !! Haha!

Afbeelding
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7. Nicole stapt altijd zo af..
Afbeelding
8.
Laatst bijgewerkt door blonde_007 op 24-05-08 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Rindin

Re: Zylvester door Nienke fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 21:14

Mooi dier! Wat mij wel stoort is dat ie regelmatig met zijn mond open loopt. Ik denk dat een sperriempje al een hele verbetering zal geven. Daarnaast zou ik hem wat ronder over de rug rijden. Het ziet er nu, met name in de bovenlijn, wat gespannen en strak uit.
Vind het een erg mooi dier, en die laatste foto is prachtig!

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 21:25

Ik zie ook op veel foto's een strenge hand.Voor de rest is het al gezegt.Wel een super mooi paard

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 21:25

Ziet er goed uit hoor.. Ga wel mee met het commentaar van rindin hierboven.. Sperriempje is prima, maar niet dichtsnoeren heh Knipoog

Mulan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 14:18

Mooie foto's!
De laatste lijkt me wel een vergroting waard...

Wat betreft de spanning in bovenlijn... ik vind het eerlijk gezegd nog best meevallen en eigenlijk wel acceptabel gezien de periode dat hij onder het zadel is.
Wel vind ik dat je hem meer van je hand af moet rijden. En daarvoor is een sperriempje niet toereikend. Ik denk namelijk dat het open doen van zijn mond dan ook wel wat minder wordt.

Efi79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 14:50

wat een mooie foto's en mooi paard!

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 15:13

rindin schreef:
Mooi dier! Wat mij wel stoort is dat ie regelmatig met zijn mond open loopt. Ik denk dat een sperriempje al een hele verbetering zal geven. Daarnaast zou ik hem wat ronder over de rug rijden. Het ziet er nu, met name in de bovenlijn, wat gespannen en strak uit.
Vind het een erg mooi dier, en die laatste foto is prachtig!

Ik snap helemaal wat je er mee bedoel, je ziet het gelukkig !!!,

Ik heb even geen sper riempje om gedaan omdat hij een paar plekjes kreeg van het het schuren bij de mond en hij heeft daar heel gevoelige mond. op deze foto`s zie ik weinig "echte" ontspanning kwa rijden, dat klopt ook helemaal, ik ben vooral bezig met hem laag en rond te rijden en hem door de kaak te laten buigen, hij pakt alles super goed op ben echt heeeeeel trots op hem!!.. laatste foto vind ik echt geweldig Nienke!!..

Mooie foto`s, i see you Abrubtt..

Xx Thx voor de leuke reatiess!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:12

mooi paardje Haha!
en zeker mooie foto's
he als jou paardje goed luisteren dan wil ik wel eens proberen om met jou en jou schatje foto te maken op het strand Tong uitsteken