Er staat cpoyright op de foto's!
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

KiWiKo schreef:cleo.......... een puntje ........ werk er minder aan![]()
![]()
ga zitten en ga het doen......... maar je moet er NU nog teveel aan werken, en dat is zonde

__KELLY schreef:nou ik volg al even je topics , maar op de foto's ziet het er al in korte tijd echt aanzienelijk beter uit
kan maar 1 ding zeggen, relax misschien iets meer , het komt vanzelf wel goed.. misschien ben je ook een beetje overijverig ... een zz-licht debuut is zowiezo echt niet niks !!
veel succes en door-train ze he , je komt er wel

CleovG schreef:__KELLY schreef:nou ik volg al even je topics , maar op de foto's ziet het er al in korte tijd echt aanzienelijk beter uit
kan maar 1 ding zeggen, relax misschien iets meer , het komt vanzelf wel goed.. misschien ben je ook een beetje overijverig ... een zz-licht debuut is zowiezo echt niet niks !!
veel succes en door-train ze he , je komt er wel
Ik ben inderdaad soms wat te overijverig. Maiko heeft het een periode een beetje van me overgenomen en deed dus steeds meer zijn eigen zin. Toen ben ik er meer aan gaan rijden, maar eigenlijk weer net te veel. NU moet ik er dus weer net iets minder aan werken. Hihi
.

Jammer van je punten alleen.