de uitslagen staan er ook tussen
enjoy & comment!
btw: liever geen commentaar dat ik nog met die witte pony rij, weet zelf ook dat ik groot voor hem ben

http://nl.youtube.com/watch?v=oKWiUoxEsec
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Snoekiej schreef:En toch zeg ik iets over de witte pony.
Als je wéét dat je er te groot voor bent, waarom rijd je er dan nog op? Laat er lekker een meisje van een jaar of 10/12 op rijden, dat lijkt me veel beter voor hem.
Die andere pony pas je goed op, dus blijf daar lekker op doorgaan.
je komt denk ik zonder zadel net niet voorbij zijn knieen dus ik vind dat het nog wel even kan, moet je niet zwaarder of langer worden natuurlijk 

) gesprongen
(ik woon in Moerbeke en ik reed vroeger daar mee in de LRV
)

Je reed idd netjes maar ik vroeg me af er staat op dat je de 1ste plaats had toen maar bij mijn weten was die jongen met zijn vosse paardje over de gehele lijn gewonnen niet? In ieder egval toch mooi gepresteerd en idd je bent niet erg groot voor hem je past er nog op hoor! Snoekiej schreef:En toch zeg ik iets over de witte pony.
Als je wéét dat je er te groot voor bent, waarom rijd je er dan nog op? Laat er lekker een meisje van een jaar of 10/12 op rijden, dat lijkt me veel beter voor hem.
Die andere pony pas je goed op, dus blijf daar lekker op doorgaan.

Omarlover85 schreef:Hej ik heb je zien rijden in zwijnaarde reed er nl met mijn paardje zelf ook mee in jouw proef saskia met omar zegt je wrsch niksJe reed idd netjes maar ik vroeg me af er staat op dat je de 1ste plaats had toen maar bij mijn weten was die jongen met zijn vosse paardje over de gehele lijn gewonnen niet? In ieder egval toch mooi gepresteerd en idd je bent niet erg groot voor hem je past er nog op hoor!

Snoekiej schreef:Hebben jullie enig idee hoe zwaar een cross is voor een pony/paard? Het is voor een paard al zwaar genoeg, zonder een ruiter die te groot of zwaar is op zijn rug. Gewoon een beetje rijden kan nog wel, maar crossen is gewoon veels te zwaar voor het beestje zo.