Appa Guusje @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Appa Guusje @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 13:39

Uiteindelijk werd het dan Guusje waar ik de les mee reed. Ik was op Shamet ( topic van een tijdje terug: [HAW] Chamet D (half Arabje) @ work. ) ingedeeld, die liep op weg naar de bak behoorlijk kreupel dus die ging terug naar stal. Toen Falco, liep in draf niet 100 % dus ging ook terug. En toen was Guus nog over, en dat ging goed. *LOL*

M'n beugels zaten niet lekker, paar keer versteld maar de gaatjes waren ongelijk dus ze bleven vervelend zitten. Beugels zitten bewust kort omdat Guus nog wel eens raar wil doen. Mijn tenen staan naar buiten, weet ik, maar ik heb slechte knieën waardoor het pijn doet als ik ze naar binnen draai.

Nog met Falco:
Afbeelding

1. En toen Guus. Lachen
Afbeelding

2. Even instappen
Afbeelding

3.
Afbeelding

4. En aan het werk. Lachen
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7. Galopje
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

12.
Afbeelding

Nou, brand los! Haha!

Aradis

Re: Appa Guusje @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 23:12

ging dus lekker met al die kreupele paardjes Knipoog Staan ze net weer in de wei ofzo Knipoog

Leuk paardje! Ik erger me wel aan je tenen, maar als het pijn gaat doen kan het ook niet anders Knipoog Je handhouding bevalt me ook niet helemaal Vork Maar wat precies kan ik niet zeggen Bloos Sorry!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 23:14

I (L) guusje Haha!
maar mijn miekje is toch even wat mooier Bloos
(guus heeft trouwens een gruwelijke hekel aan miek Nagelbijten / Gniffelen )
commentaar is al gegeven Knipoog
verder ziet het er super uit Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 08:21

Marjo: Handhouding klopt! Ik had vaak ff te weinig knik in m'n ellebogen omdat Guus steeds met z'n hoofd aan 't schudden was. Daardoor staan m'n handen ook niet netjes. Lachen Tenen probeer ik wel steeds een stukje meer naar binnen te doen, maar het gaat gewoon vaak niet. Rotknieën. Vork

Thanks Lotte. Haha! Guus heeft aan wel meer paarden een hekel, haha. Tong uitsteken

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 21:57

hij stond mooi vandaag met miek in het weiland, niets aan de hand Nagelbijten / Gniffelen

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 06:04

Je moet je handen meer dragen en je tenen naar binnen daarien (kijk maar naar die galop foto). En als je knieen niet meewerken moet je ze proberen aan te klemmen (het is vermoeiend, ik weet maar ik had precies het zelfde probleem....), zie nu ook dat je knieen niet tegen het zadel aanzitten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 08:06

Klopt, maar dat kan ik dus niet. Nagelbijten / Gniffelen Als ik m'n knieën écht tegen het zadel duw heb ik meteen al heel erge pijn. Handen dragen had ik al wat over gezegt. Doe ik normaal wel, maar Guus zat met z'n koppie te schudden de hele tijd.

Haha Lotte misschien waren ze gewoon vrolijk? *LOL*

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 18:37

heajj!
Ziet er leuk uit, ik rij ook op die manege! Tong uitsteken
Voor de rest ga k mee met de rest van het commentaar Knipoog