Jullie gaan straks kenis maken met Jessy's affiar ( de appallosa ) maar ik wil jullie dit vertelen. Jessy is van af jongs afaan western gereden sinds een half jaartje of zelfs minder loopt ze nu met mij dressuur. En ze doet het super, ik dacht nou misschien eens even een onderlinge van mijn vereneging mee nemen is altijd leuk dus ja daar ben je dan zondag om 9 uur op stal pony al klaar stande op je te wachten. Spullen gepakt en poetsen maar, komt opeens de ringmeester van dat het in gelopen was dus moest ik gelijk opgaan zadelen ik zat er nog geen 10 minuten op en moest al mijn proefje rijden nou voor mij gevoel ging het minder maar toch moest ik er bijna blijven denken dat mijn pony nog niet lang dressuur loopt. Nou ik zal nog even melden hoe veel punten ik had.. 183 en was ja niet te geloven 1e!!! en had ook nog mee gedaan met het springen op de fries van me moeder en daarmee was ik 4e ben nu door naar de 70
. Genoeg gepraat hier de foto's. p.s: let niet op mijn gezichten
1.

wachte....
2.
Inzet midden draf.3.
midden stap.4.
...5.
...6.
in zet volte.7.
door zitten voor X-A8.
En dan de mooiste
9.
De 1e prijs
10.
Nou doeei
hou het comentaar een beetje gewoon. en hou er ook rekening mee dat het paard nog nooit een proefje heeft gelopen sinds de wedstrijd
. zelf heb ik L1 gereden met een topper van een manege pony.
wel leuk dat je bent overgestapt naar dressuur. volgens mij pakt ie t goed op en t ziet er nu lekker ontspannen uit 
Super mooi beestje en van harte met je eerste plek!