Jessy's Affiar 1e wedstrijd. ( ex western pony )

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JsA

Jessy's Affiar 1e wedstrijd. ( ex western pony )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 09:56

Het verhaal vooraf.

Jullie gaan straks kenis maken met Jessy's affiar ( de appallosa ) maar ik wil jullie dit vertelen. Jessy is van af jongs afaan western gereden sinds een half jaartje of zelfs minder loopt ze nu met mij dressuur. En ze doet het super, ik dacht nou misschien eens even een onderlinge van mijn vereneging mee nemen is altijd leuk dus ja daar ben je dan zondag om 9 uur op stal pony al klaar stande op je te wachten. Spullen gepakt en poetsen maar, komt opeens de ringmeester van dat het in gelopen was dus moest ik gelijk opgaan zadelen ik zat er nog geen 10 minuten op en moest al mijn proefje rijden nou voor mij gevoel ging het minder maar toch moest ik er bijna blijven denken dat mijn pony nog niet lang dressuur loopt. Nou ik zal nog even melden hoe veel punten ik had.. 183 en was ja niet te geloven 1e!!! en had ook nog mee gedaan met het springen op de fries van me moeder en daarmee was ik 4e ben nu door naar de 70 Pling.
Genoeg gepraat hier de foto's. p.s: let niet op mijn gezichten Clown

1.Afbeelding
wachte....

2.Afbeelding Inzet midden draf.

3.Afbeelding midden stap.

4.Afbeelding...

5.Afbeelding...

6.Afbeelding in zet volte.

7.Afbeelding door zitten voor X-A

8.Afbeelding En dan de mooiste Haha!

9.Afbeelding De 1e prijs Haha! Haha!

10.Afbeelding Nou doeei Haha!

hou het comentaar een beetje gewoon. en hou er ook rekening mee dat het paard nog nooit een proefje heeft gelopen sinds de wedstrijd Tong uitsteken.
zelf heb ik L1 gereden met een topper van een manege pony.

JsA

Re: Jessy's Affiar 1e wedstrijd. ( ex western pony )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 10:13

geeen reacties ?....

o0jamie0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:29

ziet er erg leuk uit Knipoog wel leuk dat je bent overgestapt naar dressuur. volgens mij pakt ie t goed op en t ziet er nu lekker ontspannen uit

xxJenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:29

Gefeliciteerd met je 1e plaats!
Voor een paard dat bijna geen dressuur heeft gelopen en sinds kort het doet vind ik het heel knap!
Hij pakt het zeer goed op!

Ga zo door Knipoog

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:31

ik wel Lachen Super mooi beestje en van harte met je eerste plek!
Hij mag nog een stuk meer gaan ontspannen en ondertreden, maar van western naar Engels is natuurlijk een hele overgang!
Op alle foto's komt zijn achterhand nog niet genoeg mee, dus probeer daar aan te werken (achterhand actief maken met bijv. overgangen en schijnovergangen Lachen ) Succes!

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:38

Gefeliciteerd met je punten! Op sommige foto's is het allemaal wat gespannen maar voor een paard wat altijd western gereden is vind ik het wel knap! Knipoog

JsA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 19:15

Bedankt voor jullie reacties. Vinden jullie me nieuwe blauwe hoofdstel ook niet mooi Tong uitsteken hahaha.... Ik heb zaterdag 31 mei ook weer een wedstrijd bij de duinruiters ( denhelder- Kringconrce. ) misschien dat daar dan ook weer foto's van komen..

xxx Pling