Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zo vaak mogelijk en overal. Marchador schreef:Droog oefenenZo vaak mogelijk en overal.

RianneH schreef:Zou eerst kijken naar mn totale houding. Zit je verder wel rechtop?
Hakken hoeven ook niet helemaal uitgedruk, zolang je ze maar niet optrekt.
Dus eerst totale houding, dan benen, ligging ervan, juiste spieren aangespannen en dan pas naar je voeten kijken
Succes!
Die gaat naar voren. Dus, rechtop, benen naar beneden en ietsje naar achteren (immers, schouder, heup, hiel) en dan pas je voeten. Als je benen naar voren gaan gaan je voeten ook altijd
Zitten namelijk aan elkaar 
RianneH schreef:Dan moet je eerst naar je been kijkenDie gaat naar voren. Dus, rechtop, benen naar beneden en ietsje naar achteren (immers, schouder, heup, hiel) en dan pas je voeten. Als je benen naar voren gaan gaan je voeten ook altijd
Zitten namelijk aan elkaar
Zijn je beugels niet te kort? Past het zadel wel? Hoe houdt jij je rug?
RianneH schreef:Hmm.. Even denken.. Je gaat als je gaat draven met je voeten en dus je benen naar voren? Klap je wel eens achterin het zadel? Houdt je je rug nog recht?
Heb je misschien een foto? Das iets makkelijker beoordelen

Ik stalk je niet hoor Rianne, dat lijkt alleen maar zo 
Lisaaaaaaa schreef:hier heb je volgens my speciale beugels voor. (als ik het goed heb).
heb hetzelfde probleem..trek mn hakken op als ik wil drijven..
kissmeB schreef:Lisaaaaaaa schreef:hier heb je volgens my speciale beugels voor. (als ik het goed heb).
die zou ik dan ook wel willen!heb hetzelfde probleem..trek mn hakken op als ik wil drijven..
moet mn bovenbeen langer maken maarja doe dat maar eens na zoveel jaar![]()
ik heb als tip gekregen om op de trap te leren balanceren met de bal van je voet nou ga ik nu doen!