:DMeer dan 2 maanden geleden werd dioos erg lastig met rijden. Op rechts ging alles goed maar op links werd ze steeds lastiger. Eerst vond ze de linkerstelling heel moeilijk, toen kwam links aanspringen daarbij en uiteindelijk gewoon helemaal op links rijden. Uiteindelijk kwam ze zelfs omhoog.
Ik gelijk gestopt met rijden vriendin zat ook op een paard dat steigerde, zij viel er af, paard viel op haar, dus ik vond het verstandiger om eraf te gaan Natuurlijk wel dat als ze steigerde ik haar wel op haar donder gaf en dat ze toch een klein stukje normaal moest lopen.
Ik had besloten om het zadel na te laten kijken, eigenlijk konden ze pas halverwege juni, maar gelukkig had er iemand afgezegd en kon ik afgelopen vrijdag. Hij zag geen probleem aan hoe het zadel lag .. Hij zou het opvullen, een singelstoot die bij de schoft zat, werd naar het midden van het zadel gebracht (30% minder druk op de schoft) en voor mij zou hij het zadel meer zitten maken.
Maandag had ik het zadel terug en gelijk erop. Ik kon wel janken zo blij was ik, eindelijk deed ze weer normaal met rijden. Dinsdag ging ze helemaal weer super. Het is nog lang niet zoals het was, maar ze kwam niet meer in verzet.
Vandaag foto's gemaakt en vanwege haar angst voor camera's was ze erg drammerig. Ze is al heet van zichzelf, en wordt dus nog heter. Door dat drammerige is ze erg kort in haar hals (ze heeft ook al een korte hals) en loopt achter de loodlijn. Ook ik zit erg slecht, ik moet erg aan de aanpassing wennen. Toen ze zo lastig werd met rijden schoot ze vaak weg als ik wat meer ging zitten, daardoor had ik mezelf onbewust aangeleerd om naar voren te zitten. Volgende weer les, dus dat wordt hopelijk weer beter
Haar achterhand zit er op geen enkele foto onder, daar ben ik bewust van, haar dikke buik zit in de weg + ze was erg heet en voor mij is het nu alleen belangrijk dat ze rustig blijft en haar hoofd naar beneden
Hoe ze verder aan de teugel loopt + achterhand dat komt over een week of 2 weken wel weer, nu is het wennen + wat aan onze conditie doen
Arm onbespierd halsje

Iets in laten buigen richting de enge fotograaf

Neusje mag er iets meer uit

Richting de fotograaf werd ze telkens erg heet, of ze ging meer hangen en hard rennen of ik reed haar verzamelder en wat hoger ingesteld

Hier wil ze weer harder, wegrennen van de fotograaf

Belonen, ze bleef rustig in de hoek

Allebei onze houding

Zij wel netjes, ik zit verschrikkelijk
Nog 2 weifoto's van 's middags in haar mooie burka

Lief hoofd (zo grappig dat die voorpluk door de oorgaten heen komen
)
Mooie, vieze jurk