Glen @ dressuurwork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marloezzke

Glen @ dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 20:14

foto's zijn al wat ouder maar vind het toch leuk om ze eens te plaatsen, foto's zijn gemaakt tijdens de les

9 jarige ruin, v. Gabor. L1.
heb hem inmiddels al weer 6 1/2 jaar. heel erg lang veel moeite gehad met aanleuning in het begin, ook door het vertrouwen. hij was altijd extreem kijkerig, had moeite zich te concentreren en is vrij dominant wat een redelijk moeilijk karakter met zich mee bracht. een paar keer overwogen om hem te verkopen omdat hij soms echt het bloed onder mijn nagels vandaan kon halen maar inmiddels door veel gedult en werk aan het vertrouwen en het rijtechnische gaat het een stuk beter. het is nu echt mijn maatje, nog steeds dominant, maar we hebben een goede weg samen gevonden. ik kan nu goed met hem te werken. helaas door een kneuzing aan mijn stuitje ligt de training nu al een paar maanden stil. deze foto's zijn al van een tijdje terug.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hilde_92

Re: Glen @ dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 20:43

Hee Marloes,
jammer dat de foto´s niet zo scherp zijn(van het rijden)!
Wanneer ga je weer trainen?
Je hebt zeker al lang geen wedstrijden meer gereden of wel?

Groetjes

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 20:49

hey hilde!

ja ik vind het ook jammer van de foto's maar goed.
ik ben nu rustig aan weer aan het trainen, voor zover dat gaat, want je belast eigenlijk contant je stuitje met rijden dus ik heb er best veel last van.
ik heb nu ongeveer een jaar geen wedstrijden meer gereden omdat ik weer ben gaan studeren. maar als het een beetje wil lukken met trainen wil ik misschien in juli en augustus weer een paar wedstrijden starten en daarna zie ik wel weer verder. hoe gaat het bij jou?

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 20:50

ziet er wel leuk uit goede comi, maar jammer dat de foto's niet zo scherp zijn daardoor kan in niet echt goed comantaar geven

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 20:51

Ik heb topics in men onderschrift staan Lachen
Ik heb afgelopen weekend wedstrijd gehad met Watch Me(l1) had 181 en 188 Lachen ze heeft net een lange blessure achter de rug.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-08 08:41

leuk zeg hilde watch me ziet er goed uit