Maartje van T'Nieuwland en Rocky @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AstraGirlie

Maartje van T'Nieuwland en Rocky @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 19:11

Dit is nogmaals onze bijna 4 jarige Friese merrie aan het werk samen met onze instructrice.
Ze maakt enorm veel vooruitgang in het rijden en aan de koets. Was ze voorheen een bang schrikpaard, krijgt ze nu meer en meer vertrouwen en rijden we ze steeds sneller naar de ontspanning toe. Ze is vanachteren uit heel actief, gallopeert dan ook graag, maar durft soms eens achter de teugel te kuipen, daar werken we natuurlijk aan. Hier is onze trots!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En mijn Solid bred Paint Rocky ook eens aan het werk Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Blue_Dreamer

Re: Maartje van T'Nieuwland en Rocky @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 19:18

Ik denk dat je met de Fries nog heel ver kan komen Haha! Soms vind ik het lijken alsof er teveel spanning nog in zit, maar dat kan ook aan mij liggen Knipoog

Chevano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 19:20

ik ben helemaal geen friezen gek. vind ze mooier voor de wagen. Maar dit is wel een uitzondering wat een mooi paardje! Ziet er goed uit !! Ga zo door!!

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 19:22

Bedankt! Ach gut

Soms kan ze idd iets heet worden, vooral omdat de paarden naast haar in de wei lekker mee crossen langs de draad, maar soms heeft ze ook momenten dat ze heel rustig wordt, is een jong paard he...

Ze is ook meer via het moderne type gefokt, langere rug en hogere benen, ook helemaal mijn smaak Tong uitsteken