Hier zijn we weer!
Gisteren ben ik Inkie weer gaan rijden. Mijn vriend was er bij, dus die kon mooi foto's maken.
Ik wou haar iets lager en langer instellen dan normaal. Lekker ontspannen was de bedoeling. Loswerken zijn we ook nog steeds mee bezig. Verder gelden de aandachtspunten uit het vorige topic nog steeds. 
Vie schreef:Het is de bedoeling om Ink eerst een beetje los te krijgen. Dit probeer ik te bereiken door veel figuren (voltes, slangenvoltes, ...) te rijden. Daarnaast moet er ook nog wat aan mijn eigen houding gesleuteld worden. Mijn handen mogen vaak wat hoger + dichter bij elkaar en soms knik ik ze in. Daarnaast moet ik er op letten dat ik niet voorover val. Ook mijn tenen lijden soms een eigen leven, al gaat dit gelukkig alweer een stuk beter dan 'vroegah'.
Genoeg om aan te werken dus.
Binnekort ga ik met Katinka en Suz met Jester lessen.

In het begin dacht Ink: Wat moet je van me?

Maar stukje bij beetje ging het beter. Er zaten mindere stukken tussen, maar ook hele goede.
Ze voelde iig heel fijn. Ik weet alleen geloof ik geen blijf met mijn handen als ik haar meer ruimte geef. Zie ook heel vaak weer dat idioot knikje in mijn pols. Daar ga ik in het vervolg echt goed op letten.

Richting halsstrekken.

En klaar!

Artistiek vriendje.

Tips en commentaar zijn welkom, heel graag zelfs, maar liefst wel onderbouwd zodat ik er ook iets aan heb.