Caprice is sinds 7 maart 2008 van mij

& ik vind het toch wel eens tijd om haar weer een keer te laten zien op bokt!
even een korte inleiding want ik hoop dat er wel wat verbetering te zien is natuurlijk!
ik verzorgde caprice al een tijd, en voor dat ik op Caprice ging rijden had ze 1 tot 1,5 jaar stil gestaan
& alles wat ermee gedaan werd voor die tijd was wat dollen & recreatief rijden. dus nooit dressuurmatig, ze was toen ik haar kreeg een dik vet bolletje met 0,0 conditie & sinds dat ik haar verzorg zijn we nog steeds druk bezig met dat vet bolletje met een coditie van 0,0 te verbeteren , & zijn we dressuurmatig gaan rijden want dat is toch de kant die ik met haar op wil maar aan de teugel en geconentreerd lopen dat snapt ze nog niet echt zo goed maar we zijn aan het oefenen
nou dat was even een klein stukje '' geschiedenis
''Vanmiddag ging ik zoals gewoonlijk naar Caprice toe, & me moeder ging mee en kwam met het idee om foto's te gaan maken. voor mij zit er al veel meer verbetering in vergelekn met het andere topic
» [HAW] Caprice , Voor de 1e x @ bokt «
eigen commentaar :
- Linkerhand omhoog houden misschien niet zo goed op de foto's te zien maar doe ik wel.

- niet te diep laten lopen( maar dat onderandere ook omdat ze aan de teugel nog niet altijd even goed snapt )
- niet de neiging hebben om naar voren te vallen
- benen stil , maar is natuurlijk ook niet te zien op foto.
oke genoeg gepraat hier foto's !
1

altijd weer het '' gevechtje '' in het begin

2

& dan geeft ze zich over, en gaat alles lekker ontspannen ( te diep alleen . )
3

4

een van me favoriet

5

galop, gaat ze nog niet echt nageeflijk maar dat vind ik nog niet zo erg als ik er aan denk dat ze eerst nog eens galop kon

6

strekken.
7

handen omhoog.
8

niet te ver naar voren toé.
9

& wat is Caprice zonder haar dagelijkse bok

10

weer niet te ver naar voren.

11

wel netjes

12

een goede beloning , ik houd van mijn poepié.

13

even uitstappen , & wisselen van pony met Lotte ( Larnaca )
Commentaar is zeker welkomen , ik kan alle goede tips gebruiken
als het maar wel vriendelijk blijft, want we hebben er alle plezier is en dat moet ook zeker zo blijven

Doei.

) zonder cap.