Ziggy(wild romance)@3e buitenwedstrijd Geleen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

urbanmove

Ziggy(wild romance)@3e buitenwedstrijd Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 19:05

Hoi,
Zoals de titel al zegt afgelopen zondag was het de derde buitenwedstrijd op eigen terrein in Geleen voor ziggy en mij .
Ziggy is Donderdag 15 mei 4 jaar oud geworden…. Go jij! Go jij!
Ik rij hem nu ongeveer een jaar, nu rij ik hem 3 keer per week waar van 1 keer per week privé les.
Toen die nog jonger was, was dit natuurlijk minder.
Ik ga vanaf januari met Ziggy op wedstrijd, gewoon lekker eens rond kijken hoe het daar is.
In het begin was ziggy best schrikachtig dat hebben we nu wel redelijk overwonnen.

Ik was erg tevreden over de wedstrijd van afgelopen zondag. Ziggy heeft fijn gelopen, en we hebben samen een nette proef kunnen neer gezet. Natuurlijk zijn er hier en daar genoeg opmerkingen, ben anky niet… Bloos Ik mag mij hakken wat meer uitduwen, mijn handen mogen wat meer bij elkaar, en mij hoofd mooi recht houden blijft een punt.
Ziggy heeft (op wedstrijd) vaak de neiging achter de loodlijn te gaan lopen, zijn aanleuning is vaker wat onstabiel. Dit is gewoon een kwestie van oefenen. Ziggy loopt liever (te) hoog dan laag.
Hier werken we hard aan. Ik heb twee proeven gereden de foto’s hier van staan door elkaar 188 en 182 punten. Ik moet mijn figuren mooier gaan maken en beter gaan afmaken.

Commentaar mag maar hoe het leuk!

Terein op
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8YLEUGLM.jpg
De trein....
Afbeelding
Losrijden
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UGLDRTVI.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6FQNIMI8.jpg
Afbeelding
Afbeelding
Halss strekken
Afbeelding
Schrikken in hals strekken Clown
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Thanks voor je bezoekjes

me88

Re: Ziggy(wild romance)@3e buitenwedstrijd Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 19:27

heey meis

Zijn echt mooie foto's geworden.
Je weet je aandachtspunten en dat daar aan gewerkt moet worden. Verder gaat het super goed met jullie 2!!!!

groetjes sanne

shatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 11:21

leukk paardje leukee combii:P
volgens mij zitten je beugels ongelijk maar het kan ook een foto moment zijn ziet er leuk uit ga zo door

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 11:32

Hoeveel punten had je?? Ziet er goed uit!!

_Linnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 11:48

Ziet er netjes uit. Je hebt een leuk paardje. De foto met de trein is erg grappig Lachen
Op de tweede foto lijk je idd wat scheef te zitten, maar dat is denk ik een momentopname, aangezien je op een latere foto wel weer recht zit.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 12:09

zoo dat is irritant die trein lijkt me!
Ziet er verder goed uit hoor!!

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 12:18

Ziet er netjes uit, leuk paard ook.
De foto met de trein is idd grappig, mijn paard zou zich echt een ongeluk schrikken als die dat ding voorbij ziet razen Clown

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 12:35

Leuk paardje heb je joh, dat groene gaat er met de ervaring vanzelf wel af. Jullie komen er wel, ook fijn dat hij zo braaf is als de trein langs raast. (daar zit ik overigens meermalen per week in en kom dus ook vaak genoeg langs dat terrein)

urbanmove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 14:45

__PSM__ schreef:
Hoeveel punten had je?? Ziet er goed uit!!

1ste proef 182
2e proef 188

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 16:35

He meis,

Ik heb beide proeven IRL gezien. Wat een domper dat die *** lompe mensen zo vlak langs de ring liepen en dat Z. daar tot 2x toe (!!) van schrok. Doodzonde. Hadden ze je daar nog op afgerekend op je staatje?

Ik vond de proeven er heel netjes uitzien! Ik vind je aanleuning en tempo "normaal" beter, maar zoals je zelf al aangeeft heeft dit voor een deel te maken met de wedstrijdstress!

Gefeliciteerd met je nette punten!! Lachen

12sterre34

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 18:48

Ik was er zondag ook, dan wel alleen om mijn ex-verzorgpaardje aan te moedigen Clown . Welke klasse rij je eigenlijk?

Ik was er er van half 12 tot 14.00 ongeveer. Had je dat paard bij het springen gezien die de ruiter eraf had gebokt en daarna bokte dat paard door. Toen gleed hij uit en schoof het zadel naar achter. Stond hij op, bokte weer en toen schoof dat hele zadel tot aan zijn achterbenen en bungelde daar Verdrietig . Iedereen in paniek, dat paard vliegt het parcours uit, en rent zo via dat paadje van de inrijvelden naar de trailers en vrachtwagens toe echt volledig in paniek. Dat was echt te zielig gewoon Verdrietig

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 18:50

Ik vind het een prachtig paard, maar zoals je zelf zegt mag er nog wel een beetje gesleuteld worden aan je houding. Je hangt ook af en toe iets naar achter..

Padoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 18:53

Leuk paard!
Gefeliciteerd met je punten! Erg goed..
Wat is je paard braaf zeg met die trein, de mijne was al 6x het terrein rond gegaan haha Tong uitsteken

urbanmove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 08:16

Riddikulus schreef:
He meis,

Ik heb beide proeven IRL gezien. Wat een domper dat die *** lompe mensen zo vlak langs de ring liepen en dat Z. daar tot 2x toe (!!) van schrok. Doodzonde. Hadden ze je daar nog op afgerekend op je staatje?

Ik vond de proeven er heel netjes uitzien! Ik vind je aanleuning en tempo "normaal" beter, maar zoals je zelf al aangeeft heeft dit voor een deel te maken met de wedstrijdstress!

Gefeliciteerd met je nette punten!! Lachen

Ey meis,

Leuk dat je was komen kijken!! Knipoog
Tja je hebt mensen die niet begrijpen dat paarden daar van kunnen schrikken, ziggy moet er eigelijk tegen kunnen. In de B rekenen ze je er gelukkig nog niet op af. Bloos

Had ook het idee dat de proef normaal beter gaat maar, aangezien de omstandigheden was ik toch wel tevreden! Clown

tot gauw Knipoog

urbanmove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 08:18

12sterre34 schreef:
Ik was er zondag ook, dan wel alleen om mijn ex-verzorgpaardje aan te moedigen Clown . Welke klasse rij je eigenlijk?

Ik was er er van half 12 tot 14.00 ongeveer. Had je dat paard bij het springen gezien die de ruiter eraf had gebokt en daarna bokte dat paard door. Toen gleed hij uit en schoof het zadel naar achter. Stond hij op, bokte weer en toen schoof dat hele zadel tot aan zijn achterbenen en bungelde daar Verdrietig . Iedereen in paniek, dat paard vliegt het parcours uit, en rent zo via dat paadje van de inrijvelden naar de trailers en vrachtwagens toe echt volledig in paniek. Dat was echt te zielig gewoon Verdrietig

Ey,

Ik heb het wel allemaal gehoortd van dat paard, maar was toen zelf aan t opzadelen.
Gelukkig is alles goed gekomen, alleen het zadel was kapot.
Het diertje zelf zal wel flink spierpijn hebben deze week. Ach gut