Één jaar geleden, zaten een aantal bokkers om precies om deze tijd te paard en namen deel aan een winterse westernrit door het heerlijk besneeuwde, maar vooral ook gladde drenthe. De gelukkige bokkers waren op dat moment... Elles, MaaikevdVis, Dees, Marloes-joy, Tender, Chrystal-gek, Cody, Batje, Dimmelin, Amulet en ikzelf (Honeybee).
Hieronder zie je een foto, gemaakt vlak voor het vertrek.

Enkele foto's van het mooie winterlandschap tijdens de rit.

De groepsfoto heb ik al enige weken als achtergrond op mijn bureaublad staan en ik kijk er nog steeds met veel plezier naar terug.

Op de groepsfoto zie je van links naar rechts:
Honeybee op Black lady
Elles op Bojo
MaaikevdVis op Princess
Dees op Silver shaded eagle
Marloes-joy op CC
Tender op Beauty pearls
Chrystal-gek op China
Cody op Daphne
Batje op Bonnie
Dimmelin op Dutchman
Amulet op Amulet
Cody en ikzelf na de rit in de binnenbak

De nazit met heerlijk warme chocolade melk en thee.

Ikzelf met Black lady

En Elles met haar westernzadel

En tot slot nog een samenvatting van diverse andere foto. Dit omdat het topic anders wel wat te groot zou worden.

Linksboven Dees met Silver Shaded Eagle. Daarnaast Dimmelin met Dutchman en Batje met Bonnie.
Links in het midden Cody met Daphne, daarnaast Black lady met haar vriendin princess en MaaikevdVis met Princess.
Linksonder een groepje IJslanders, daarnaast Marloes-joy en haar vriend Walter met CC en tot slot Chrystal-gek met China.

Ik durf met recht te zeggen dat ik nog regelmatig terugdenk aan deze zeer geslaagde winterse westernrit. Het was glad en op sommige ogenblikken best gevaarlijk, maar desondanks is deze rit wat mij betreft zeker weten voor herhaling vatbaar!