Sharon (11) @work met Gypsi

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Sharon (11) @work met Gypsi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 22:58

Vanmiddag heeft Sharon op Gypsi gereden. Gypsi heeft 3 weken geleden een schattig veulen gekregen, wat tijdens het rijden gezellig meehobbelt in de bak.
Een ander zadel is onderweg, ik weet dat dit te ver naar voren ligt. Maar Sharon doet het leuk toch?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kelcy

Re: Sharon (11) @work met Gypsi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 22:59

ziet er netjes uit hoor Haha!
leuke pony Haha!

MiiNJONN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 06:38

leuke pony, maar even over het rijden, ze zou haar handen meer mogen dragen en haar hakken uitdrukken.

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 07:20

Zou haar eerst even meer op die houding laten doortrainen, krijg het idee dat ze vooral veel met die binnenteugel bezig is terwijl ze nog lang geen goede basishouding heeft Knipoog
dus hakken uitrukken, rug recht, kijken naar waar ze rijdt, handen voor dr uit dragen...

verder inderdaad echt leuke pony Ja

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 07:57

Paljassofie, klopt hoor. Ze ziet het mama doen, dus wil zij dat ook proberen. En ach, dat mag best eens toch?

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 08:06

goh, ik vind dat elke ruiter, hoe groot of klein ook, niet aan die binnenteugel moet zitten sleuren Knipoog

kinderen moeten eerst goed zitten, en dan met de pony bezig zijn Knipoog is maar net even iets fijner voor de pony...

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 11:51

Ik zie nergens een sleurende binnenhand Knipoog

Ik denk dat een 11 jarige daar niet eens toe in STAAT is Paljassofie, dus jouw reactie vind ik wel wat overdreven. Ik denk dat er niets mis mee is om eens te willen voelen hoe het is om een pony aan de teugel te rijden, en dat met wat friemelen en frutsen uit te vinden. Als er daarna weer gekeken gaat worden naar de basis, vind ik daar niets mis mee Lachen

Gun kinderen eens plezier, zolang er maar geen ponymishandeling aan te pas komt (en dat zie ik duidelijk niet, ik zie alleen maar een meisje dat plezier heeft in rijden, en de pony heeft het zo te zien ook niet slecht) Lachen

Manon073

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 11:56

Ziet er goed uit, het commentaar is al gegeven.
Leuke combi ook Knipoog
Jammer dat het veulen er niet bij op de foto staat! Haha!

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 11:58

ze zit best netjes vind ik. Als ze nou net iets minder zou concentreren om de pony netjes te laten lopen, zou het ideaal zijn. nu kijkt ze regelmatig voorover om naar het hoofd van het paard te kijken...

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 13:44

kynshiri schreef:
ze zit best netjes vind ik. Als ze nou net iets minder zou concentreren om de pony netjes te laten lopen, zou het ideaal zijn. nu kijkt ze regelmatig voorover om naar het hoofd van het paard te kijken...

Ja natuurlijk doet ze dat, ze was hartstikke trots dat ze haar zo kon laten lopen. Ze weet het best hoor, want als ze foto's van mij bekijkt, zucht ze: Mama, voor je kijken.....