Vandaag heb ik weer eens heerlijk met Nero in de bak gereden. Nero is 7 maanden van "mij" geweest in de tijd dat mijn vriendin besloten had voor 7 maanden naar het buitenland te gaan. Het stond al een aantal jaar vast dat Nero dan naar mij toe zou komen. Toen het eindelijk zo ver was is Nero naar mij toegebracht, is hij 7 maanden bij mij geweest en is hij begin mei weer opgehaald. Wat is de tijd gevlogen! Aangezien hij nu 100 km van mijn huis vandaan staat heb ik alleen in de weekenden, als ik bij mijn ouders ben, de mogelijkheid om hem zo nu en dan te rijden, en die kans grijp ik dan met beide handen aan! Vandaag ging mijn vriend mee om foto's te maken.
We hebben een klein half uurtje gereden omdat de bak ondanks de regen toch nog erg zwaar was al had Nero en niet zo heel erg veel moeite mee.
Naja wat ik zelf al weet is dat ik af en toe wat streng in mijn handen kan zijn en mijn voeten wil ik nog wel eens vooruit steken en ik moet vaak wat rechterop gaan zitten. Verdere adviezen zijn natuurlijk welkom. Verder is Nero vanaf oktober onder het zadel maar we zijn voornamelijk rustig aan op gaan bouwen qua rijden en het negevelijk rijden is nog vrij weinig aan de orde gekomen. Al gaat dat steeds beter.
Als jullie een reactie achter willen laten zou ik dat zeer op prijs stellen!
Groetjes Kirsten
Zo begon het rijden

instappen

instappen

drafje

Dat voorbeentje

drafje

zijn mooie hoofdje

weer een actief voorbeentje

pasje wijken alleen snapt mijn vriend niet dat het juist om het benenwerk gaat met de foto

Nero vind het wijken nog wel lastig

galopje

galopje

even gekke bekken trekken

en een lieve foto

Bedankt voor het kijken en laat een berichtje achter!

Misschien dat slepen en nathouden helpt?
Is echt niet tegen op te trainen. Misschien snel maar naar een afgezet stukje verplaatsen!
, anders kom ik een hartig woordje met je spreken hoor
Hij is en blijft ook een knapperd!!