Jaja hier is 't über knappe paardenbeest weer!

Trainingen staan op 't moment op een laag pitje en ik vind het heerlijk zo!
De wedstrijden zijn verleden tijd en we rijden nu lekker veel in de bossen en af en toe in de bak, verder kan smam er voortaan een heel eind mee op weg!!
Alle foto's zijn van ongeveer 3 weken terug.
[1]

Lekker bekkie
[2]

Lekker rustig galopje nog over het veld
[3]

Een al iets vlottere galop, kijk die oortjes
ze wacht altijd op de: "Ja, toe maar!" [4]

Gas op de plank
[5]

Pas op! Verle en ik onder weg.
[6]

Hihi
Verle met der voorbeentjes een stuk lager.[7]

We stijgen op!
[8]

Jihaa
[9]

I believe I can fly, I believe I can touch the sky!!!
[10]

En ja, gewoon netjes lopen kunnen we ook in het bos hoor. Al was ze hier wel vreselijk heet en had ik er even mijn handen vol aan
[11]

Nog een keer draven, lekker fel ding.
En dan mijn mamma nog even op 't knappe peerd.

Hou er alsjeblieft rekening mee dat Verle écht een lastig ding kan zijn. Ze alles behalve makkelijk te rijden is en elke fout die je maakt, je 10x zo hard terug krijgt. Ze rijd er nog niet heel erg lang op, maar zie ze beide met sprongen vooruit gaan. De foto's zijn ook van ongeveer 3 weken geleden en het gaat nu allemaal wat gecontroleerder. Verder is Verle best eenkennig en ben ik eigenlijk de enige die haar echt gereden gehad heeft, dus voor Verle is het ook wennen qua hulpen. Maar al met al ben ik mega trots op die twee, zeker omdat ik ze élke minuut nog vooruit zie gaan!
Owja! Normaal hangt er geen een martingaal om, maar als ik naar de bossen ga doe ik die altijd om en had geen zin om die er nu af te halen.
[12]

Nog wat gespannen drafje, maar verder wel netjes. Verle haar oortjes zijn wel lekker ontspannen opzij.
[13]

En de aller aller eerste galop van hun twee! Verle galoppeert enorm groot, dus dat is de eerste keer heel erg wennen!
[14]

[15]

Deze foto vind ik nog steeds helemaal geweldig.