Even een verslagje van vandaag:
arans schreef:Nou vandaag was echt heel leuk
Eerst heb ik Polly ingevlecht, ook voorpluk ingevlochten, en start in vlechtjes voor de krullen. Daarna trailer opgehaald, en toen deken en bandage's om, en op naar Piet bakker
Daar aangekomen was Polly heel druk en onrustig, echt de hele hinneken, en ze had op dat moment thuis al 3 keer haar veiligheids knoop losgetrokken, dus we bleven er wel even bij daarzo. Iedereen zat ook naar ons te kijken. Polly was helemaal in het roze, en ik ookEn dan denk je dat je shetlander eenbetje groot is. Dus niet he, als er een mega paard naast haar staat
Toen we mochten, reageerde Polly echt heel slecht op mijn zweep, maar Piet Bakker gaf super les. We hebben aan schouderbuitenwaarts gewerkt, dat ging uiteindelijk erg goed voor de eerste keer. Ik wil hier meer mee gaan oefenen, alleen dat gaat heel moeilijk in een parkDaarna de draf, nou de hele tijd stappen, maar dit ging na een tijdje ook erg goed. Toen ging ze 2 keer staken, en daarna gingen we weer door. Toen wou Piet bakker nog even wending om de achterhand oefenen. Maar dat ging nog niet echt goed, dus weer veder met de draf. En toen op het einde begon ze nategeven op een los teugeltje
![]()
Ik wil met wat ik geleerd heb nog goed doorwerken, en dan misschien later weer een les. En ik wil heel graag in een bak werken heb ik vandaag wel weer gemerkt
We werken nu al een tijdje aan de lange teugel, maar ik heb nooit les gehad, dus ik heb het mezelf een beetje aangeleerd, en vandaag was dan ook heel leuk

Joscaa zou foto's maken, maar zij moest op de fiets komen, en het regend heel erg hard, dus zij kon niet komen. Maar gelukig heb ik toch nog foto's.
1]Een drafje

2] Piet Bakker beloond Polly omdat ze het zo goed deed

3] Iets uitleggen

4]Draven

5]Iets nageven

6]Schouderbuitenwaarts

7] Nog meer schouderbuitenwaarts

8]En nog meer

9]Hier kwam ze iets van de hoefslag

10]geen idee wat hier gebeurde

11]Polly kwam van de hoefslag

12]Volgends mij geeft ze weer wat na

13] Draf

14]stap

15]En klaar

En het filmpje van schouderbuitenwaarts
Zoals jullie zien niet vlekkeloos
Groetjes Sharon

En dan denk je dat je shetlander eenbetje groot is. Dus niet he, als er een mega paard naast haar staat
Daarna de draf, nou de hele tijd stappen, maar dit ging na een tijdje ook erg goed. Toen ging ze 2 keer staken, en daarna gingen we weer door. Toen wou Piet bakker nog even wending om de achterhand oefenen. Maar dat ging nog niet echt goed, dus weer veder met de draf. En toen op het einde begon ze nategeven op een los teugeltje 

...haha,maar mooi dat het goed ging
)
Haha