1. Het ene moment liep ze er zo bij:

2. Het volgende moment zo:

Even wat verdere toelichting. Dit is de eerste keer dat ik haar longeerde (en ben ik sowieso in het verleden nooit superveel met longeren bezig geweest) dus we moesten elkaar nog wat leren kennen zeg maar. De eigenaar is sinds kort begonnen met het longeren met pessoa, maar omdat ik daar geen verstand van heb heb ik dat ding maar aan de kant laten liggen. Er leek me niks mis met "gewoon" te longeren (toch?).. Ze kwam met momenten fijn met het hoofdje naar beneden, maar die momenten heb ik niet allemaal kunnen vastleggen. En als ik ze wel kon vastleggen was de foto op een slecht moment dus dan zag het er nog niet uit.. Longeren & foto's maken tegelijk is niet simpel
Maar hopelijk kunnen jullie er toch wat op zien en eventuele tips zijn natuurlijk welkom, dan kan ik daar rekening mee houden als ik haar nog eens longeer
(er is trouwens ongeveer evenveel op beide handen gelongeerd, maar de foto's van op de linkerhand zijn zo ongeveer allemaal mislukt
).De rest van de foto's, eerst het "wilde" moment
3.

4.

5.

En dan het gewone werk ..
6. Stap

7. Draf

8.

9.

10.

11.

En haar koppie om af te sluiten

12.

13.

14.

Bedankt voor het kijken, en zoals al gezegd zijn tips/opmerkingen welkom, we kunnen er alleen maar beter van worden (hoop ik)

wat wil je nogmeer