ik heb vandeweek samen met mijn buurvrouw (op de fjord en ook bokker) les gehad en daar zijn 3 filmpjes van gemaakt
ik zal eerst nog even iets vetellen over mijn paardje ....
zijn naam is urbanis en het is een bruine ruin van 6 jaar en zijn stm is ongeveer 1.70
ik heb hem nu 2 jaar...toen ik hem net een half jaar had kon ik hem wegens omstandigheden ongeveer een half jaartje niet rijden en heeft iemand hem gereden die ik goed ken ...alleen heeft ze hem verkeerd gereden waardoor hij erg veel op de voorhand is gaan lopen en gewoon de sporen erin danloopt hij wel...maar sinds een jaar staat mijn paard ergens anders en rijd ik hem gewoon weer lekker zelf en hebben we een andere instructeur daar les ik 2x in de week bij en dat gaat super..hij gebruikt zijn achterhand is soms nog wel moeilijk maar het gaat aldoor wat sneler en beter alleen de galop hebben we iets meer moeite mee maar ook dat komt wel...ik ben gewoon blij dat het goed gaat en kijk ook elke keer weer uit naar de les...
hier komen de filmpjes
*ik moet nog wel op mijn houding letten
*en mijn tenen heb er nog weleens moeite mee maar dat gaat al beter
*verder hoor ik het wel mits opbouwend
groetjes linda & urbanis

als ik jou was zou ik is gewoon een keer bij een ander gaan lessen daar leer je ook veel van, miss wel meer als van deze man 
!!