Tinker Diablo weer @work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Tinker Diablo weer @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 07:51

Gisteren maar weer eens foto's gemaakt toen ik op Diablo reed:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

frisiangirl

Re: Tinker Diablo weer @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 08:14

Je houding vind ik mooi, alleen je handen rechtop houden en je hakken iets meer uitdrukken.
Hij mag van mij best wat meer vwnw gereden worden zodat hij de achterhand er wat meer onder brengt.
En de foto's van Kimmie mogen er ook best bij... Haha!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 08:18

Klopt wat je zegt. Ik vind het best heel moeilijk, moet aan zoveel tegelijk denken Haha! . Ben wel blij dat je mijn houding goed vindt, die was een tijd terug nl. om te huilen.

Foto's van Femke? Tja.....mag ik niet..... Haha!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 08:24

nee nee...geen foto's van mij...

over een maandje of 2 a 3 ,als het goed is,dan mag het wel Tong uitsteken

en klopt hoor frisiangirl,maar laten we maar zo zeggen,dat diablo het zelf allemaal nog heel erg moeilijk vind,en ja,ik kreeg hem op een gegeven moment wat lager en ronder,maar hij drukt zich er weer net zo snel uit,beestje zal wel spierpijn hebben vandaag...

verder denk ik,dat het feit dat hij zo mooi los ging laten in de kaak,en al zoveel meer wilde zakken,al een heel fijn resultaat was voor gisteravond Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 08:51

Ik zou ook denken, werk daar lekker aan, voorwaarts rijden, en hem toestaan los te laten...
Een correcte houding kan daar goed aan bijdragen Lachen

Ik vind ook dat je er netjes op zit. Je mag alleen proberen, je handen rechtop te houden en iets hoger dragen Lachen
Je kunt dan beter zelf nageven, en hebt een zachtere hand, waardoor Diablo het makkelijker vindt om te zakken Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 12:02

Je zit al een stuk rechter Inge Ja Netjes hoor! En Diablo loopt ook keurig, hij kan het wel als ie het maar wil Knipoog

Maaareee... nog geld gevonden Knipoog

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 12:17

Barmat schreef:
Maaareee... nog geld gevonden Knipoog

Nee, dus ik blijf gewoon zoeken! Knipoog

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 12:21

Leuke tink! Ik vind zijn achterhand wel een beetje zwakjes tonen, hij trekt zijn flanken ook een beetje in. Misschien wat meer overgangen maken. stap-draf of stap-galop.

En als je stelling vraagt kan je beter je binnenhand van de hals af brengen in plaats van omhoog brengen, hij kantelt een beetje.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 17:33

Ik vind je houding mooi, je figuur ook haha ik zou gelijk met je ruilen ! Echt waar hoor !
Verder sluit ik me aan bij de rest maar vind het niet zo belangrijk aangezien ik weet waar je mee bezig was. Het kan tenslotte niet allemaal gelijk perfect hoor als het spannend is.
En dat je naar beneden kijkt dat doet iedereen buiten een wedstrijd die wil zien hoe zn paard loopt en of het wel goed genoeg gaat dus totaal onbelangrijk. Dan kunje wel voor je uit gaan staren en voelen zoals ze zeggen maar ze doen het zelf ook niet op momenten waar ze heel erg opletten, en dan zie je niets....

Die handen rechtop dat is erg duits, kaarsrecht en hoog. Ik heb het anders geleerd, vroegah...en ben toen eens naar Anky gaan kijken en die doet het ook niet super rechtop, ook niet helemaal vlak natuurlijk.....

Over twee maanden verwachten we natuurlijk wel foto's van Kimmie he op Diablo.... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 17:59

Perrokai schreef:
Die handen rechtop dat is erg duits, kaarsrecht en hoog. Ik heb het anders geleerd, vroegah...en ben toen eens naar Anky gaan kijken en die doet het ook niet super rechtop, ook niet helemaal vlak natuurlijk.....

Over twee maanden verwachten we natuurlijk wel foto's van Kimmie he op Diablo.... Knipoog

Ik heb dat idd nogal "Duits" geleerd... werkt voor mij prima. Al houd ik ze tegenwoordig wat lager, maar netjes staat het niet, en het rijdt ook minder fijn, voor mijn gevoel...

Ben ook benieuwd naar Kimmie-foto's Ja

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 20:48

Klopt Perrokai, ik ben net begonnen Diablo zo te rijden, dus ik ben helemaal blij.
En inderdaad, dat naar beneden kijken doe ik om te kijken hoe Diablo loopt. Ach, dat komt wel goed.

Ik beloof het, over twee maanden plaats ik foto's van Femke op Diablo Haha! .

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 20:59

Yamcha schreef:
Ik zou ook denken, werk daar lekker aan, voorwaarts rijden, en hem toestaan los te laten...
Een correcte houding kan daar goed aan bijdragen Lachen

Ik vind ook dat je er netjes op zit. Je mag alleen proberen, je handen rechtop te houden en iets hoger dragen Lachen
Je kunt dan beter zelf nageven, en hebt een zachtere hand, waardoor Diablo het makkelijker vindt om te zakken Lachen

Sluit ik me volledig bij aan! Ik vind de foto's een heel fijn beeld geven, ze zien er niet gedwongen uit.
Wat een lekker ding heb jij trouwens onder je kont zeg, gossie! Bloos!
Ga zo door zou ik zeggen, het ziet er al heel netjes uit, dus jullie komen er wel saampjes.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 21:16

Blinnii dank je wel, ik zit hier helemaal te gloeien. Het is ook een scheet hoor, die Diablo. En dan te bedenken dat ik alleen maar af en toe een ritje buiten voor de fun met hem maakte. Verder deed hij niet zoveel.

Ik ben echt trots op mijn Tinkermannetje!