Gewoon weg geen tijd gehad. Lorna en ik op onze 3e wedstrijd en onze 1ste buiten wedstrijd. Ik ben sowieso al gigantisch trots op mezelf, dit omdat ik vroeger een hele erge angstruiter was, momenten dat ik echt niet meer op 'er durfde te stappen. Maar nu ken ik 'er door en door en heb volledig vertrouwen in 'er en weet ik dat ik er toch wel op blijf zitten

Lorna was licht uitgedrukt: heet en stresserig met inrijden, en voor ons hebben we paard en ruiter volledig onderuit zien gaan ondanks stiften. Dan ga je wel wat voorzichtiger rijden!
In de eerste proef miste ze wat activiteit, foutje van mij om dat pas op het eind van de proef op te lossen. Verder ben ik super trots op Lorna, hoe ze keidhard voor me is gegaan en zich super heeft gedragen

Op de foto's terug te zien kan ik er nog een stuk netter opzitten, maar ik was meer met Lorna bezig dan met mezelf
In de training gaat het al stukken beter 
Punten waren 1e proef 178 en daarmee 3e geworden! En 2e proef 195! punten en daarmee 1ste geworden!
Helaas net op 2 puntjes verschil net geen dag kampioen in de B geworden

01.

02.

03.

04.

05.

06.

07.

08.

09.

10.

11.

12.

Alleen van de 1ste proef foto's, foto's gemaakt door Marlies en de laatste door Chantal
Thanks daarvoor!Een berichtje is leuk