Leuk dat je hier komt kijken.
Vandaag had ik les met Soraya. Dit is het paard van mijn beste vriendin. Het is een BWP merrie van 12 jaar oud, ze wordt binnekort 13. Sinds een jaar volg ik les met haar, een halfuurtje per week. Lijkt weinig, maar ik leer enorm veel bij. Mijn beste vriendin en haar mama hebben ook les, dezelfde dag als ik. Ik ga meestal laatst, dus het paard is bezweet op de foto’s omdat ze ervoor al een tijd heeft gewerkt.
Op sommige foto’s laat mijn houding de wensen over. Opbouwende kritiek mag, maar geen afkrakende commentaar aub.
Ik heb geen foto’s van de galop, omdat het net op dat moment begon te regenen en papa’s fototoestel niet nat mag worden. Paps is pro. (http://www.guykleinblatt.be) Eigenlijk interesseren paarden hem geen moer, maar hij doet het speciaal voor mij.

Ik heb mijn gezicht op sommige foto’s weggeblurd, omdat het er toen echt niet uitzag.

Mijn eigen punten:
- handen meer bij elkaar houden
- voeten (!)
- en nog veel meer..

Hier de foto’s:
1. Even stappen

2. Teugels opnemen

3. Nog even rustig aandoen

4. Lekker stappen (omg, mijn voeten!)

5. Deze is mijn persoonlijke favoriet.

6. Lekker drafje

7. Whaah, ik hang helemaal scheef ! Maar aan die hoek stond een bak waar ze allemaal dakpannen in aan’t gooien waren, dus daar was ze heel kijkerig en zwalpte ze.

8. Deze vind ik ook mooi.

9. Kont

10. Halthouden, dit lukt nog niet echt goed omdat ze alleen vierkant halthoudt wanneer je perfecte hulpen geeft. (ahuuum)

Bedankt voor het kijken. En nu je hier toch bent.. wil je ajb berichtje achterlaten ?

Zou ik heel leuk vinden.
Daag !
x