Pinkstermaandag hadden Akyro en ik een wedstrijd, onze 2e wedstrijd L1.
Op de vorige wedstrijd hadden wij 200 en 190 punten met een 5e en een 4e prijs.
Met losrijden ging het al wat minnetjes. Van de week liep hij heel erg lekker, maar op de wedstrijd werd ik wat te
fanatiek waardoor ik te veel wou en waardoor ik iets te geforceerd ben ga rijden.
En dit werkt niet zo goed bij Akyro
De eerste proef ging dan ook voor mijn gevoel hartstikke slecht, maar goed de jury was het dat ook met me eens want stond 18e(v25) met 174pnt. De tweede proef ging een stuk beter, maar het ging nog bij lange na niet wat hij thuis kan lopen, toch was het wel goed genoeg voor een 5e prijs met 190pnt.
Ik wou weer eens foto's gemaakt hebben, dus had ik mijn lieve lieve vriend lief aangekeken want normalerwijs heeft hij een hekel aan fotograferen. Thnx
Helaas was na de eerste proef het kaartje vol, waardoor de foto's van de eerste proef zijn. Ach ja over paar weken nieuwe ronde, nieuwe kansen.
De foto's confronteerden me wel, ik zit echt waardeloos op deze foto's. Terwijl ik altijd dacht dat ik zo'n nette houding had
Moet echt mijn schouders naar achter te doen, trots zitten zoals mijn moeder dat altijd verwoord. Ik zal zometeen maar eens wat met haar raad gaan doen 
Nou genoeg gewazeld, hier de fotos:

Dit waren ze dan, ben benieuwd wat jullie er van vinden.
zelf wat meer rechtop zitten.Groetjes van je weet wel