Ze moest jammer genoeg nog naar een vergadering, dus het zijn enkel foto's van in het begin, maar ik ben blij dat ik nog eens foto's heb
En volgende keer kan ze normaal langer blijven 
Wel jammer dat ze weg moest, want ze begon echt goed te springen!

Ook het inrijden ging best wel goed. Ben helemaal blij! Ze doet goed haar best, en mijn lesgever was ook heel tevreden. Hij heeft echt heel dikwijls gezegd dat het écht wel heel goed ging tijdens den dressuur en het springen. Dus ik heel blij en heel trots op mijn paardje
Heb wel maar 90-1m gesprongen, maar ik durfde haar echt goed door te rijden naar de hindernissen toe, en ik kreeg ook echt reactie van haar als ik ze wilde laten verruimen naar de sprong toe en ze wilde echt springen. Dus ik ben heel blij!
Dit heeft ons echt weer veel vertrouwen gegeven en dat hadden we echt nodig 
Springfoto's zijn van in het begin dus iets van een 70-80cm maar..

Terug binnenstelling na buitenstelling op de lange zijde. Hier komt ze precies wel al meer van de grond
Daar ben ik wel blij om, want ze 'sleft' nogal graag
(liever lui dan moe als het ni moet
) Hier mag ze wel iets ronder in de hals en ze kantelt haar hoofd een beetje. 
Weer wat buitenstelling op de lange zijde, maar dan nu op de rechterhand

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Ik vind wel dat ik rechter mag zitten, voor me kijken en mijn handen iets rechter, hoger mag doen (meer dragen dus) en ook iets meer bij elkaar mag houden.
Commentaar graag, maar liefst enkel goed onderbouwde zodat we er ook effectief iets mee kunnen of zijn

moest haar ook enorm hard vooruitrijden na de eerste, want moest in een heel rustige draf naar de balk gaan, dan de eerste sprong en dan moest ik haar super vooruitrijden om aan de 2e te geraken.. Maar na een paar keer had ze het door en sprong ze met veel meer kracht over de 1e zodat we makkelijker aan de 2e geraakten
Maar hopelijk binnenkort dus weer beter 
)