Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Keep up the good work!
). Nogmaals gefeliciteerd met je superscore en keep up the good work! Ik heb je trouwens alweer veel te lang niet meer gezien. Weet je wat, ik kom je gewoon eens stalken
]
Hij hupst ze soms wat na. Je kür vind ik erg leuk 
Unfaithful schreef:Joehoe Cleo!! Ziet er weer fijn uit. Filmpje van je kür had ik ooit al eens gezien(goed gespeurd weer van mij hè... ik word toch maar rechercheur denk ik in de toekomst). Nogmaals gefeliciteerd met je superscore en keep up the good work! Ik heb je trouwens alweer veel te lang niet meer gezien. Weet je wat, ik kom je gewoon eens stalken
Maar ik vind eht wel een goed idee, Lisanne de stalker!!! Kom maar op
Maar misschien zie ik je wel in werkhoven toch?
12sterre34 schreef:Wat me als eerste opviel is dat er in de draf veel minder tot geen (alleen in het tweede filmpje een paar in de schourderbinnenwaarts) tactfouten meer zijn. Oké ik weet dat sommigen in dat topic vonden dat er in de draf ook geen tactfouten zaten maar ik vond dus van wel. Maar nu zijn ze bijna allemaal weg, goed zo! Probeer wat meer rechtop te zitten.
Lijkt het trouwens maar zo of is hij rechtsom stijver dan linksom (vooral in de galop)?
Janine1990 schreef:Hoi Cleo!
Ik volg al tijden je topics, met veel bewondering!
Je bent pas 16 en hebt het echt super voor elkaar! Een geweldig leerpaard.
Eerst even over dit topic, het ziet er super uit, klopt het dat die kur een poosje geleden is? Sowieso regent het op dat moment pijpestelen, of ik hoor het verkeerd. En das al een tijdje geleden, maar ook hoe je Maiko daar voor elkaar hebt, het ziet er in de andere twee filmpjes alweer stukken beter uit, je boekt echt elke dag vooruitgang, als ik dat zo zie!
Ook in de trainings-filmpjes! Je lost probleempjes keurig op! Hij begint linksom in het schouderbinnenwaarts wat te huppelen, vervolgens rij je 'm keurig naar voren, super opgelost! [Of zie ik dit verkeerd?]
En toch heeft iedereen altijd wel wát op jou te zeuren. Zo jammer! En toch neem je elke keer weer de moeite om wat te plaatsen! Dat is toch echt een blijk van leergierigheid! Dat zie je toch niet bij elke bokker! Menig bokker had allang geen topic meer geplaatst!
Maar ze mogen ook niet zeuren, je bent pas 16 en kan nog zó véél leren!
Het enthousiasme straalt van je af! En je kan aan je zien dat je ontzettend je best doet om het zo goed mogelijk te doen, en je paard niet tot last te zijn!
Ga zo door! En hopelijk gaan we nog veel van je horen!

Maar ik vind het gewoon leuk om eens dingen uit teproberen, en als het niet lukt is het jammer, als het wel lukt is het leuk!
CleovG schreef:De diagonalen werden saai, dus gingen we dit eens proberen, gewoon voor de leuk een keer, het is neit zo dat ik dit nu iedere training doe hoorMaar ik vind het gewoon leuk om eens dingen uit teproberen, en als het niet lukt is het jammer, als het wel lukt is het leuk!
Leuk dat je de kur leuk vindt, het is muziek van mijn toenmalige pony en aan de muziek is niks veranderd, de choreografie heb ik helemaal omgebouwd

Die ken ik nog niet 
Maar ik heb geen idee of het ergens te vinden is, sorry.
knabbelgirl schreef:Ik vind het er echt top uitzien Cleo! De tactfouten zijn al zoveel minder/niet meer en jullie worden zo'n mooi team! Let op dat ie in het 1e filmpje wel zijn achterhand mee blijft meenemen in de wisselsHij hupst ze soms wat na. Je kür vind ik erg leuk
Ga je op de laatste lange zijde expres van galop naar halt en dan draf of kwam je niet uit??