we doen aan natural horsemanship, wat vinden jullie ervan?
gr Elianne en shakira
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze doet het allemaal keurig.
hoe doe je zoiets leren?
KiimSharon schreef:leukkhoe doe je zoiets leren?
Chonelly schreef:Ziet er wel leuk uit, op een paar dingetjes na. Ik vind dat ze bij de circling game veel te veel jouw ruimte betreed, je moet opzij stappen anders staat ze op je voet. En ook als ze je volgt schopt ze soms jouw kant op, dat zou ik niet relaxed vinden.
Chonelly schreef:Is ook moeilijk, succes met oefenen
jinthe schreef:KiimSharon schreef:leukkhoe doe je zoiets leren?
je koopt een parelli level 1 pakket en gaat aan de slag, dan kom je vanzelf bij level 2 en 3...![]()
succes!
Citaat:je koopt een parelli level 1 pakket en gaat aan de slag, dan kom je vanzelf bij level 2 en 3...![]()
succes!
Citaat:Is zo'n pakket ergens te koop?
Ziet er wel heel leuk uit
)
in combinatie met haar manier van reageren op teveel druk zou ik toch opletten dat het niet een keer mis gaat
Paljassofie schreef:Ziet er al heel leuk uit![]()
circling viel mij ook heel snel op dat dat wel heel dichtbij isin combinatie met haar manier van reageren op teveel druk zou ik toch opletten dat het niet een keer mis gaat
![]()
Wat doe je momenteel om je ruimte op te eisen?
Erg leuke haf trouwens !
. jinthe schreef:Paljassofie schreef:Ziet er al heel leuk uit![]()
circling viel mij ook heel snel op dat dat wel heel dichtbij isin combinatie met haar manier van reageren op teveel druk zou ik toch opletten dat het niet een keer mis gaat
![]()
Wat doe je momenteel om je ruimte op te eisen?
Erg leuke haf trouwens !
tnx, ik blokkeer meestal om mijn ruimte te beschermen, maar mevrouw is altijd het liefste dicht bij me... heb jij nog andere tips?

opvallen, maar zijn hierboven ook al genoemd. Ik vind ook dat het paardje nog iets te weinig respect heeft voor jouw persoonlijke ruimte (en dat heeft imo minder met 'graag bij baasje willen zijn' te maken dan met respect) en ik vind dat kicken met dat binnenachterbeen in het circelen niet zo'n prettige gewoonte. Is dat een reactie op jouw gebruik van wat jullie de carrotstick noemen?