Hebben we er zin in?
Vandaag een half uurtje met Anjo gewerkt aan onze dressuurkant. Hoewel ik zelf wat meer van de ontspannen buitenritjes ben, wil ik de basis er ook gewoon goed in hebben zitten. Corina gaf me af en toe wat advies. Anjo is namelijk erg kort in zn rug en hals en daarnaast heeft hij dus een stijle schouwder/bokvoetje waardoor strekken wat moeilijk gaat, maar dat zijn we dus aan het oefenen om de rug ook soepel te kunnen houden.
Anjo was lekker voorwaards en ontspannen en hield z'n oortjes ook slap hangen (hoewel het op veel foto's lijkt of hij ze naar achteren heeft)
1

2

3

4 Nog teveel op de voorhand, en ik mag wel wat netter zitten

5

6

7 Ruimere passen

8

9 Galopje

10

11

12 En toen gingen we op het landweggetje uitstappen..

13 Klaar om af te zadelen en te wassen

14 En als je nat bent, wat doen je dan?

15 Juist ja!

16 An en Yo

Ik heb alleen gemerkt dat er nog veel aan mn eigen houding veranderd moet worden. Ik was veel bezig met de overgangen en het voorwaards rijden om zn achterhand te laten werken. Opbouwend commentaar mag best! Daar leer ik alleen maar van. Maar houd het netjes.
Owja. Sinds ik hier sta heb ik mezelf ook meteen streng toe gesproken en mag niet meer zonder cap van mezelf rijden
zo heet mijn vader ook
Ik heb het niet zelf bedacht! En als ik van te voren wist dat ik hem uiteindelijk zou kopen had ik hem anders genoemd, maar na twee maanden gewend te zijn is het lastiger om te veranderen