Fotos zijn van 1 proef, op deze proef haalden we 180 punten, waarmee we net buiten de prijzen vielen (we rijden trouwens in de B en zijn al L1 startgeregtigd). Voor mijn gevoel ging het wel aardig. Natuurlijk valt er nog genoeg op aan te merken en nu ik de fotos terug zie erger ik me ook echt aan mijn tenen, maar weer eens extra op letten dus!
De fotos zijn gemaakt door de moeder van Jolanda [loveleandro@bokt], zowel Jolanda als haar moeder bedankt hiervoor!
En ik wist niet dat ik zulke 'leuke' hoofden kon trekken onder het rijden zeg, nouja laten we het maar gewoon op concentratie houden

Stukje stap

En draf..

Volgens mij tijdens mijn volte in galop, die goed was voor een 7.

Ook volte andere kant op was goed voor een 7, maar wat ik allemaal aan het doen ben?

Commetaar dat ik voor het plaatje te groot ben heeft niet zoveel zin, ik start Jasper alleen dit jaar nog en bovendien zit ik hem naar mijn idee niet in de weg.

vooral de laatste foto vind ik geweldig allebij naar hetzelfde aan het kijken en dan ook beide super geconcentreert hoofd met een tog best vrolijk gezichtje waar je vanaf kunt lezen dat jullie beide er lol in hebben!!