) [JITP] Wedstrijd met Winston Dat was mijn vorige wedstrijd. En mijn lieve winston

Hee ik ben Manno

Charming

(Hij is nogal Kijkerig alleen in de bak en hij wou niet echt langs de kantine
)Eigen Commentaar:
Tenen naar binnen
Brand los
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) [JITP] Wedstrijd met Winston Dat was mijn vorige wedstrijd. En mijn lieve winston

)
HorseQueen schreef:Mooie foto's
Reed die ook wel lekker, kep niet zo vaak op manno gereden!
maar verder is zo superleuk
sjorsie schreef:waarom heb je er een martingaal op dat is op wedstrijden niet toegestaan?
. Alle paarden die een martingaal hebben, hebben hem ook met wedstrijd om
sjorsie schreef:oh oke onderling dus
Heb je nog opmerkingen ofzo? sjorsie schreef:nope, paard is compleet tegen de hand, dan word het moeilijk rijden, verder is er weinig te zeggen over de foto's
? sjorsie schreef:paard is niet nagevelijk en drukt de rug weg en loopt onder je vandaan, als je geen ontspannen nagevelijkheid hebt word het heel moeilijk om een nette proef te rijden.
edit: als hij nagevelijk is kan/zal hij ook minder kijken naar 'enge' dingen
sjorsie schreef:ik weet niet hoe hij normaal loopt, ik zeg alleen wat ik zie, als je je paard goed aan de gang houd zal hij ook niet snel schrikken of zijn bit vastpakken, wat overigens niet kan, hij is dan gewoon sterk op een kant/teugel, bij het bit zitten geen tanden en door te sturen maak je hem dan weer rechter en word het beter, snel blijven afwisselen dus
maar zo noem ik het altijd. HorseQueen schreef:sjorsie?
zit jij ook op chardon?
LaFunkyJazz schreef:Ik vind het een leuk paard om te zien!
Bij de foto's zitten een aantal goede momenten, derest komt vanzelf! Je zit er mooi ontspannen op!