Ik zat te twijfelen of ik ze zal plaatsen, maar het begon toch te kriebelen!
Celéena is een 13 jarige Arabische merrie, die veel heeft meegemaakt in de tijd dat ze bij mij is. (bijna 2 jaar.)
Zie: Tumor, HKO fase 4, regenschurft, en dat soort ongein.
Voor haar HKO is ze naar Silden @ bokt gegaan, die haar opnieuw "ingereden"heeft op de Antoine de Bodt manier.
Nu loopt ze zuiver, en beter als ooit te voren!
Vandaag heb ik voor het eerst weer een spring wedstrijd met haar gereden (30/40).
Helaas heb ik de spring foto's nog niet binnen, maar wel van het inrijden, en het uitrijden!
Waar ik vooral op moet letten zijn mijn tenen, die zo beschamend naar buiten wijzen. Vind het nog erg moeilijk, want wanneer ik mijn tenen naar binnen draai ga ik door mijn enkel (slappe enkels, gewrichten enz.)
Enjoy!

Belonen
Klaaar!
Commentaar zou heel erg fijn zijn, ondanks dat ze niet van hele goede kwaliteit zijn, en het niet een heeel erg goed beeld geeft!

je houdt je handen heel erg 'overdreven' bij elkaar. Probeer eens je teugels iets korter te nemen en je handen op halsbreedte (±20-30 cm) uitelkaar te houden. Dan kan je makkelijker 'inwerken' op de mond en vragen of ze haar hals wil laten zakken. Ze loopt nu heel erg gespannen met haar hoofd in de lucht en door het ontbreken van contact kan ze nergens evt. steun/begeleiding vinden.