Ik@ onderling springwedstrijdje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Evel_Knievel

Ik@ onderling springwedstrijdje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 15:35

Nou dit was dus mijn aller eerste springwedstrijdje ooit. Het was op 27-04-08, heb de foto's nu pas ergens gespot dus vandaar dat ik ze er nu pas op zet. Had nog maar 2 serieuze springlessen gehad en het is gelijk het hoogste wat ik ooit gesprongen heb. Verder rijd ik nu 1,5 jaar en zat nu op Grandioos. Lief knollebeestje! Heb zelf geen eigen paard dus Knipoog
Afbeelding
Eerste sprong

Afbeelding
Derde sprong. Mag beter in het midden.

Afbeelding
Vierde sprong. Weet niet wat het precies is maar vind het er niet super mooi uitzien. Tong uitsteken

Afbeelding
En dit was 1 van de laatste sprongen

Afbeelding
En hier gleed er een hoop spanning van mn schouders af Tong uitsteken

Ik hoop dat jullie nog wat tips en truucs voor mij hebben Knipoog
Kan wel tegen een stootje maar houd het commentaar aub netjes

Evel_Knievel

Re: Ik@ onderling springwedstrijdje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 17:06

Niemand enig commentaar??

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 17:10

voor je eerste springwedstrijdje ziet het er goed uit. je zou nog wat aan je houding kunnen werken. er klopt iets niet, maar ik kan zo niet zien wat er niet klopt. ik weet dat je daar niet zo veel mee kan, maar dat je even weet dat je daar nog aan kan werken. Had je ook strafpunten of een prijs?

xDreamerx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 17:10

Ik vind het er heel goed uitzien, zeker omdat je nog maar 2 springlessen hebt gehad! Lachen
Het lijkt wel alsof je voeten te ver in de beugels zitten, kan ook een momentopname zijn.

Edit: Ik denk trouwens dat jeop die ene foto je teugels te lang had, daardoor lijkt het alsof je niet meegeeft maar het paard heeft wel genoeg ruimte. Beetje raar uitgelegt maar ok Tong uitsteken

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 17:14

ik vind het er goed uit zien. je kijkt mooi naar voren en niet naar beneden.

de foto die er niet echt goed uitziet. ziet er indd. niet echt goed uit. wat het precies is.. lastig.
voor mijn gevoel ga je net wat te rechtopstaan. ipv met het paard mee.

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 17:16

hey wandaaaaaa topper!
kom ik op bokt spot ik meteen een topic van jou tegen.
ik vind het super hoor voor je eerste springwedstrijdje,en dat terwijl je het nog erg spannend vond in de eerste springles.
maja omdat ik geen springer ben kan ik je geen goede tips geven,behalve dat je kan proberen je voeten wat minder ver in de beugels te doen en je hakken goed uitdrukken.
gaat vast helemaal goed komen!

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 17:19

Voor de eerste keer vind ik het er ook netjes uit zien. Alleen je houding op de sprong, je gaat nog een beetje achter de beweging van het paard aan. probeer de volgende keer je handen meer naar de oren te richten dan gaat de rest van je liggen ook wat meer mee.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 17:32

Bedankt allemaal voor de tips! Ik heb inderdaad nog wel iets moeite om optijd mee te komen met de sprong. Ik zal er op proberen te letten en er aan te werken. Voeten mogen inderdaad wat minder ver in de beugels. Ik ga er lekker aan werken, 1 ding weet ik al wel: wat is springen leuk!! Haha!

@ lorelei: haha wat toevallig zeg! Ja 3 maand geleden deed ik soms alsof ik onzichtbaar was, zodat ik niet hoefde te springen Tong uitsteken Nu vind ik het hartstikke leuk en zal geen sprong meer overslaan!

Maudm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 17:52

Ik heb niet veel verstand van springen Knipoog!Maar op sommige foto's vind ik dat je voet te ver in de beugel hebt. Maar verder super uit Haha!! Leuk paard ook Knipoog!