Voice liep de afgelopen week ook erg fijn.
M'n vader maakt normaal gesproken nooit foto's, laat staan rijfoto's, maar ik vind dat er toch leuke plaatjes uitgekomen zijn!
De buitenbak is nog in aanbouw, vandaar alle hopen zand, een sleuf voor de dreinage etc. Dat is ook de reden dat er nu gras in staat, de bodem moet nog worden gedaan
Desalniettemin rijdt de bak al erg fijn, is niet zwaar, niet stoffig, maar wel mooi vlak
Voice is net 6 jaar geworden, en pas vanaf januari 2008 onder het zadel. Ik ga deze week onze startkaart aanvragen, en dan is het deze zomer de bedoeling om een beetje rond te rijden in de B.
Zo reden we 3 weken geleden rond:
[HAW] Faster's Voice (OO Seven x Kennedy) in de avondzon
1.

hallo!!!
2.

We beginnen met een omstuimig galopje, de ruinen en jonge hengsten gingen net de wei op
3.

Drafje! Mijn handen mogen wat meer voor me uit, ben ik druk mee bezig, maar zodra ze heet wordt, heb ik snel de neiging om m'n hand vast te zetten. Het gaat al beter als in het begin!
4.

Beetje jammer dat het geen totaalplaatje is, maar ik vind het wel een mooi beeld.
5.

Ook een pasje wijken doen we af en toe, nog niet zoals we het uiteindelijk willen hebben, maar het is een begin.
6.

Galop, het beeld van Voice vind ik erg netjes, ik moet m'n bekken kantelen en op mijn kont blijven zitten
7.

D'r knappe koppie
8.

Drafje!!
9.

Drafje, mooi actief achterbeen.
10.

Fijn drafje, alleen teugels korter en handen bij elkaar.
11.

Beetje verruimen, jammer dat ik net een ophouding geef met mijn binnenhand..
12.

Galopje, jammer dat ze net kantelt met haar hoofd.
Commentaar is welkom hoor! De foto's staan niet op volgorde, uiteraard heb ik ook gestapt, daar geen foto's van

Is dit je nieuwe zadel al?
!! Ik vind jullie ook echt een hele mooie combinatie!!