Gisteren had ik al een beetje met hem langs de spiegel gestapt, maar hij gaf er (gelukkig) niet zoveel om. Vandaag opgezadeld en eerst even gelongeerd en vervolgens ging ik erop.
Kijk hier voor zijn ITP topic van afgelopen zaterdag (toen we hem net opgehaald hadden):
[ITP] Mijn nieuwe aanwinst Cupido ITP
Hier de foto's;
Eerst eventjes aan de longeerlijn:

Toen gingen we los, want het ging hartstikke goed.

Op zich wel leuke foto, alleen ik heb m'n handen zo spastisch

Hij loopt hier wel mooi, alleen beetje onrustig met z'n hoofd en ik zit er veel te gespannen op (m'n rug is niet goed en m'n armen ook niet. Hier moet ik echt aan werken)

Zelfde als hier boven (armen/handen) en m'n rechtervoet steekt uit.

Rustig uitstappen

We wilden nog een poseer foto maken, maar daar had Cupido geen zin meer in.

Over het algemeen ben ik heel tevreden met de eerste keer (ben zelf niet zo'n held, maar Cupido is echt superbraaf). Ik moet alleen echt iets aan mijn rechtervoet gaan doen (heb ik al jaren een probleem mee, dus tips = graag
) en op de 1 of andere manier heb ik mijn armen/handen altijd heel erg raar en dat is best wel storend. En rechtop zitten en schouders. Let trouwens niet op mijn hoofd op de foto's, ik ga altijd heel dom kijken als ik serieus bezig ben.
Ik ga binnenkort weer beginnen met lessen dus dan kunnen we weer wat aan m'n houding gaan doen.
Commentaar graag, mits onderbouwend en tips krijg ik graag want daar kan ik wat mee.
Let er wel op dat ik een paar weken niet gereden heb en ik merk dan snel dat er weer verkeerde dingetjes insluipen die ik juist net afgeleerd had en dat dit de eerste keer was dat ik op 'm reed en dat Cupido nog jong is (net onder het zadel) en nog heel veel moet leren.
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat en bedankt voor het kijken.