St. Johannesga:

Zo ziet het aanspringen in galop er tegenwoordig bij ons uit.. Hannes maakt een enorme sprong :lol:

St. Nicolaasga:

Groetjes Mieneke
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

helaas waar ik op reed verloren, maar met me welshje ook heel blij
mischien tot later weer fries rijden als ik dit zo zie! 
A_n_n_e_ schreef:Fries blijf ik toch zo mooi vinden als ze zoo kunnen lopen!helaas waar ik op reed verloren, maar met me welshje ook heel blij
mischien tot later weer fries rijden als ik dit zo zie!
Maarja gefeliciteerd met je punten, en hoe warm was het dat je in zomertenue mog starten?

) uit.
Easterlover schreef:Wauw wat een gave fries! Echt stoer zeg.
Op de foto's lijkt het alsof je iets achterin het zadel zit..waardoor je (vooral in galop) iets naar voren kantelt en niet meer mooi recht blijft zitten.
Probeer je bekken iets naar voren te kantelen zodat je echt op het diepste punt van het zadel zit. Dan ga je vanzelf rechterop zitten en kun je je benen mooi lang maken , dus hakken uitdrukken..
Probeer ook je handen iets meer voor je te houden en te dragen..dus niet naar beneden drukken dan kan je paard ook mooier het bit aanpakken en mooi in de aanleuning blijven zonder zich weg te drukken (galopfoto's ).
Dit zijn wat tips, kijk maar of je er iets mee doet maar verder ziet het er heel leuk ( en vooral stoer) uit.
Is ie nog moeilijk voor een hengst op concour ?
Ik rij zelf ook dekhengsten en soms is het aardig moeilijk om ze in de smiezen te houden als er allemaal leuke paardjes om heen lopen![]()
Veel succes verder !
Je hebt er idd gelijk in dat ik iets meer naar voren in het zadel kan zitten
lotjj92 schreef:ziet er goed uit! vergis ik me nou of zijn de wedstrijden in warga alleen in de buitenbak?
Beste Kerol dat ding
Maayke schreef:allerjezustBeste Kerol dat ding

panter1 schreef:Wat een ontzettend mooi paard zeg!!
Heb je met hem dan geen last, als je tussen allemaal merrie's zit?
hildy schreef:ziet er mooi uit, zeker goed voor de eerste keren L1. ik heb zaterdag ook in st nyk gereden. maar dat 'sochtends, toen was het nog niet zo warm gelukkig. ook last gehad van herten? toen ik moest rijden zijn er wel een paar pony's op de kletter gegaan omdat er herten in het weiland erachter liepen (inc ik zelf)
!! Denk er alleen om je hak om laag te doen. Zit er netjes uit
!