Zarthan weer eens @ work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marlien

Zarthan weer eens @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 21:18

Vandaag maar weer eens Zarthan uit de wei geplukt... Rijden ging wel redelijk, schrok alleen erg van mijn houding op de foto's Huilen . Nu weten we tenminste waar we aan moeten werken! Bloos Hier zijn ze dan: Niet zo mooi als de vorige keer, maarja, het kan ook niet altijd even goed gaan!

Afbeelding

Afbeelding
Anders zit je even rechtop... Dromen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ja er lag wel hondderdduizend euro in de bak!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Heej, kan ik jou eten??

Afbeelding
Lekker puh! Ik heb al wat in mijn mond Tong uitsteken

laura1987

Re: Zarthan weer eens @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 21:20

Zo erg is je houding toch niet?
Als je iets naar achteren zou zitten zou ik het al een veel mooier beeld vinden.
Tevens lijk je af en toe een streng binnenhandje te hebben. (zie het niet veel maar misschien toch een klein puntje om aan te werken?)

Verder zou ik zeggen :"ga zo door!"

kaill87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 21:22

Leuk dier heb je daar onder je billen !
Loopt lekker zo te zien, voor je houding weet je denk ik zelf ook wel : rechtop, voor je kijken, hakken uitdrukken, handen iets naar voren.. Maar ik mag eigenlijk niks zeggen, mijn houding is erger hoor haha Lachen
Foto's zijn altijd erg confronterend, maar wel leerzaam !

Veel plezier nog met je paard !

Marlien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 21:22

Haha ik vind van wel Boos! maar als je altijd zo hebt gereden is het errug lastig om dat te veranderen. Klopt van mijn binnenhand... daar betrap ik me telkens weer op. Ga er op letten!

Deetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 21:28

Ik vind het er erg netjes uit zien je houding zeg je zelf al en ook heb je zo nu en dan een strenge binnenhand. voor zo ver ik hier op de foto's kan zien. kan natuurlijk ook een momentopname zijn

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 21:30

Cosmo Lovers
ik vind het er wel goed uitzien Lachen
alleen dat je iets meer rechtop mag zitten, en naar voren mag kijken Lachen
verder vind ik het netjes! hij heeft ook alweer een mooi vachtje ofniet?

Marlien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 21:55

kaill87 schreef:
Leuk dier heb je daar onder je billen !
Loopt lekker zo te zien, voor je houding weet je denk ik zelf ook wel : rechtop, voor je kijken, hakken uitdrukken, handen iets naar voren.. Maar ik mag eigenlijk niks zeggen, mijn houding is erger hoor haha Lachen
Foto's zijn altijd erg confronterend, maar wel leerzaam !

Veel plezier nog met je paard !

Dankje Lachen Het is echt een fijn paard om te rijden! Foto's zijn inderdaad erg leerzaam!

Deetjuh schreef:
Ik vind het er erg netjes uit zien je houding zeg je zelf al en ook heb je zo nu en dan een strenge binnenhand. voor zo ver ik hier op de foto's kan zien. kan natuurlijk ook een momentopname zijn

Dankje... Ik ben het er helemaal mee eens.. We gaan ermee aan de slag Tong uitsteken

leonieswenny schreef:
Cosmo Lovers
ik vind het er wel goed uitzien Lachen
alleen dat je iets meer rechtop mag zitten, en naar voren mag kijken Lachen
verder vind ik het netjes! hij heeft ook alweer een mooi vachtje ofniet?

Schatje he Tong uitsteken:) Hij zit echt beter in z'n vacht! Komt alleen nog héél veel haar uit! Volgens mij blijft er straks niks meer over...

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 21:57

probeer je schouders meer te ontspannen (maar wel recht houden anders val je naar voren), leuk paardje hoor! Vind je houding niet storend hoor!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 22:28

Je hebt echt een heel leuk paard!
Zelf heb je al wat commentaar gegeven op je houding, dat ga ik er nog niet eens extra insmeren Knipoog Ik denk dat het je al een heel stuk zal helpen als je je teugels iets korter neemt.
Nu lijkt het alsof je jezelf in allerlei bochten moet wringen om het gewenste contact te krijgen, het ziet eruit alsof je een bepaald contact wilt hebben en daar de houding van je bovenlichaam helemaal op aanpast, met alle gevolgen vandien Knipoog
Dat gaat allemaal een stuk makkelijker als je je teugels ietsje korter neemt.
De ligging van je onderbenen is wel heel erg netjes Lachen

Marlien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 06:11

josewoos schreef:
probeer je schouders meer te ontspannen (maar wel recht houden anders val je naar voren), leuk paardje hoor! Vind je houding niet storend hoor!

Dankje! Ik zal het proberen....

Oscar schreef:
Je hebt echt een heel leuk paard!
Zelf heb je al wat commentaar gegeven op je houding, dat ga ik er nog niet eens extra insmeren Knipoog Ik denk dat het je al een heel stuk zal helpen als je je teugels iets korter neemt.
Nu lijkt het alsof je jezelf in allerlei bochten moet wringen om het gewenste contact te krijgen, het ziet eruit alsof je een bepaald contact wilt hebben en daar de houding van je bovenlichaam helemaal op aanpast, met alle gevolgen vandien Knipoog
Dat gaat allemaal een stuk makkelijker als je je teugels ietsje korter neemt.
De ligging van je onderbenen is wel heel erg netjes Lachen

Bedankt voor je reactie. Hier heb ik wel wat aan! Het paard loopt nog een beetje in zijn eigen houding en wil vaak achter de teugel kruipen. Contact met de mond houden is erg lastig. Alhoewel dit al wel beter gaat!