HooiHooi:)
Ik heb een paar vraagjes, die niet allemaal bij rijtechniek horen, maar dat maakt hopelijk niet uit;)
1. Ik maak wel is met een meisje op stal een grote buitenrit, dan komen we langs weilanden. Dan gaan we meestal in een van die weilanden galloperen, ze worden dan best wel druk en houden wedstrijdjes met z'n 2e. Het weiland is vlak en droog. Kan er iets gebeuren of is dit slecht voor je pony?
2. Als ik aan het trainen ben met mijn verzorgpony, loopt hij goed, mooi en diep aan de teugel in stap. Dan ga ik dus draven en dan blijft hij zo goed lopen. Soms dan gaat hij eruit (hoe ik het ook mag noemen) en dan probeer ik hem in draf weer te laten gageven, wie heeft tips hoe je dat goed kan doen als hij echt niet terug aan de teugel gaat in draf???
&3. Wat vinden jullie van het rijden op shetlanders als je wat zwaarder weegt? Ik ben namelijk ongeveer 1.70 lang en weeg iets van 55 kg. Is dat te zwaar? De eigenaar zei van niet, zij zit er ook wel eens op. Wat vinden jullie? De eigenaar is trouwens pas 17, en ik 14;) Wat vinden jullie?
Hopelijk wat antwoorden op mijn vragen! xxx Juliaa(L)