Ben er erg blij mee!!Valiant (v. Democraat) is nu dik een week bij mij, ik geniet met volle teugen van hem!
Vorige week hobbelde ik nog rond met slof, martingaal en ongebroken bustrens, vandaag
ging het op een simpel enkelgebroken bustrensje

Foto's van 3e keer rijden (vorige week zondag) staan hier: [HAW] Patries en Vallie 3e keer "thuis" @ work
Vallie is in de buitenbak nog wat loperig en kijkerig. We zijn al een hele sprong voorwaards gegaan maar toch moeten
we nog veel meer een team worden
Ik merk wel dat ik meer zijn knopjes ga ontdekken en heb het idee dat Vallie fijnin zijn vel zit hier op stal
Mijn houding is écht superbagger..
Ik ben nog niet stil genoeg met mijn (vooral binnen) been en kijk erg naar beneden.Ik ben eigenlijk op dit moment drukker met mijn paard dan met mijn eigen houding, fout natuurlijk maar gaat automatisch..
Ben inmiddels gestart met privélessen en dat pakken we beide erg fijn op! Er wordt dan ook echt op mijn houding gehamert

Nou, kijk en geniet van mijn knappe vent

Instappen. Proberen lekker laag te rijden. Hij mag nog lager maar voor nu is het oke

En draven..

Even iets meer opgepakt

Middendrafje..

Galopje
Ik zit teveel naar binnen, had ik zelf niet in de gaten tijdens het rijden..Beter op letten dus

Zo, dat waren ze
Fotografe heeft voor t eerst met mijn (nogal complexe
) digitale spiegelreflex gefotografeert, wat ze dus écht niet slecht gedaan heeft
Dat mag nóg wel een keer hoor Dorien 
Nou brand maar los zou ik zeggen!

* 
Kim