Amber

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wheezyheart

Amber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-08 13:17

Vandaag ging ik voor de 2de keer los. We hebben maar heel even gelongeerd en toen een klein drafje aan de longeerlijn met mij erop en toen gelijk los. Ze begint het longeren saai te vinden dus maar snel los Haha! We hebben een paar passen gegallopeerd maar voor mijn hulp het fototoestel in de aanslag had was ze alweer in draf. hier een paar foto's :lol:

Amber is een 3 jarige merrie van Karandasj We hebben haar zelf gefokt en nu ook zelf zadelmak gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn houding is knap beroerd maar volgende week beginnen we met lessen 2 keer een half uurtje in de week dan komt dat vast wel weer goed

Destino

Re: Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 17:16

Je hebt een leuk paardje, maar je moet zeker aan je houding werken. Je tenen meer naar binnen draaien en hakken naar beneden houden. Je handen iets minder vast zetten en geen pianohandjes. Verder schouders naar achteren en een rechte rug houden. Maar dat zal met lessen wel verbeteren. Goed dat het jullie gelukt is om haar zelf zadelmak te maken Lachen Succes nog verder!

sanne_ashwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 19:54

Hallo. Je moet wel wat meer aan je
houding doen. Je tenen naar binnen
handen rechtop en je hakken
uitdrukken. Maar wel leuk! Haha!
Leuk paardje ook.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 19:56

Leuk paardje!!:) Nou je houding komt wel goed met die lessen~!:)

wheezyheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-08 22:14

me houding weet ik, ik schrok ook wel een beetje van de foto's nou word mijn houding op een jong paard eigenlijk altijd eerst slechter omdat je dan wil ontlasten

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 22:25

Voor de tweede keer los vind ik het er echt super uit zien. Je paard zoekt je hand al lekker op en loopt daar ontspannen. Die houding komt wel, op zo'n jong paard is het altijd spannend. Als het straks wat beter gaat en je doet je beugels wat langer dan zit je al veel netter denk ik.
Succes.