Ulona @ work (v. highline)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lisette_D

Ulona @ work (v. highline)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-08 06:51

Hallo iedereen!!

Woensdag had ik les en heeft esmee (ezumii) een paar leuke foto's weten te schieten Haha!
Ulona is een 7 jarige highline merrie. Toen ze 4 was heb ik haar zadelmak gemaat. Toen ze 5 was ben ik hier gestopt met rijden, maar ben weer terug bijaf en nu is ze 7!! Ik rijdt haar nu ongeveer weer een maand en toen ik er voor het eerst voor opstapte was alles weg. Nagevelijkheid, actieviteit, losgelatenheid noem maar op. Ze begint net weer een beetje te lopen eigenlijk.

Eerst haar geconcentreerde hoofd
Afbeelding

Dan die van mij Haha!
Afbeelding

Aan het werk
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan klaar!!

Afbeelding

Afbeelding

Helaas niet meer foto's maar Esmee is tussendoor even langsgekomen om een paar plaatjes te trekken, want ze was erg druk met uitmesten haha Knipoog

Commentaar mag zolang ik er maar wat aan heb!! (niet op de cap uiteraard Clown )

Er staat copyright op de foto's dus niet gebruiken zonder toestemming!!

http://www.esmeeblom.nl
Liefs Lisette

cupido2

Re: Ulona @ work (v. highline)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 07:06

mooi paard!
ik heb eigenlijk niet echt commentaar, vind het er goed uitzien Lachenalleen soms wat actiever houden (kan ook toevallig net zo lijken op de foto)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 07:12

Ziet er op zich wel netjes uit hoor.
Ga zo door zou ik zeggen.

Ik zal geen commentaar hebben op je cap, maar wel even een opmerking over jouw uitspraak:
Citaat:
Commentaar mag zolang ik er maar wat aan heb!! (niet op de cap uiteraard )

De regel op HAW work is, dat je geen commentaar mag wijgeren en niet mag zeggen dat je geen commentaar wilt.
Heb hier de laatste tijd al heel wat topics door op slot zien gaan, dus als je deze open wilt houden.................. Knipoog
(´t is maar een tip)

KimSietske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 07:34

leuk paard, probeer om wat meer naar achteren te zitten, je leunt soms te veel naar voren Knipoog

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 11:43

We doen het nog wel een keer over Ja, overdag Haha!

Je kon op het eind wel zien dat ze moe was maar toch liep ze heel fijn hoor!

Laureentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 11:47

Je bent volgens mij een lange meid. Dat heeft voor en nadelen. Een van de nadelen is dat je onderbeen soms wat ver naar voren steekt, let daar op, want daardoor neemt je lichaam ook een verkeerde houding aan. Mooi rechtop zitten, bovenbeen lang maken en onderbeen mooi aangesloten. (misschien werkt het voor je om eens te controleren of je ook recht midden in het zadel zit, dat kan ook een oorzaak zijn als je je benen niet op de plaats kunt houden). Verder werd al aangegeven niet naar voren hangen, tip, blijf altijd voor je uit kijken, als je naast je paard staat kun je hem goed bekijken, maar van bovenaf recht naar voren kijken, dan blijf je vanzelf al meer rechtop zitten.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:39

Leuke foto's! Leuk paard ook Lachen .
En de foto's zijn ook erg mooi Esmee Knipoog , Dus je gaat hier rijden? Is bij Reilink toch?

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 18:14

Ziet er leuk ik hoor!
Esmee,leuke foto's! Haha!