Na bijna een jaar niks gedaan te hebben en lekker paard te wezen in de wei heb ik jazz maar weer eens opgepakt.
Jazz was ontzettend mager geworden na haar veulen vorig jaar. Ook had ze er geen plezier meer in. Dus mocht ze lekker even op rust, weer paard wezen. geen veulen dit jaar, ze kon dus lekker even bijkomen. Aaangezien dit dametje ook alweer 16 is...
Nadat ze wat dikker was geworden was ik weer gaan rijden. Maar nou bleek die dikke buik niet van het eten te komen. Ze was perongeluk toch drachtig geraakt. Dus toen maar weer op rust.
Een paar weken terug lag er een dode 2ling in het land. We dachten dat deze van een andere merrie was. Maar deze bleken van Jazz te zijn. Haar lichaam gaf aan dat deze het niet aan kon. Het is goed zo...
Nu is Jazz weer opgevrolijk en lekker weer op gewicht. Ze galloppeerd voor iedereen uit en ik kna weer heerlijk aan het werk. Ze is weer het vrolijke 11 jarige paardje wat zo druk was dat ik er bang voor het kollossale dier was! HAHA, en bokken! Jazz was altijd lief, daar zette je iedereen op en je kon overal naartoe rijden. MAar ze is nu weer lekker een hittepetitje en loopt lekker te showen en te snuiven op buitenrit.
Nou ja hier de foto's!
Ze gaan over 2 dagen en dwars door elkaar heen

stukje wijken

vriendlief ook even

ook effe een aantal sprongetjes gemaakt

wat kan ik nu toch heerlijk met haar dressuren (L)

vliegles!

Ik ga niet!

nou dan toch maar

beetje strenge binnehand...

nog een keer een sprongetje

en als laatste...wij saampjes

Gelukkig kan je haar nu weer lekker rijden!