Primeur: Vannie @ work in setje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

minka

Primeur: Vannie @ work in setje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 14:42

Begin van de week hebben Nathalie en ik Vanity in een setje gestoken en met draad ingevlochten. Omdat het eigenlijk te warm was om echt serieus te gaan rijden zijn we een klein stukje naar buiten gegaan. Na het buitenrijden hebben we nog heel even in de bak gereden, de foto's zijn rijtechnisch absoluut niet super, maar ik had geen zweep en de achterste bak vindt ze altijd erg spannend. De pony is net 5 en een jaar onder het zadel.

Nathalie heeft al een topic gemaakt, zie: [HAW] Knappe Vanity en ik @ work in setje

Foto's made by: Ntlie_ thnx daarvoor Knipoog

Afbeelding
1. Galopje buiten

Afbeelding
2.

Afbeelding
3.

Afbeelding
4.

Afbeelding
5.

Afbeelding
6. Galop is nog best moeilijk..

Afbeelding
7.

Afbeelding
8.

Afbeelding
9.

Afbeelding
10.

Afbeelding
11.

Afbeelding
12.

Afbeelding
13.

Opmerkingen:
- Hakken uitdrukken
- Armen meer langs m'n lichaam
- Cap op, maar het was zo warm Bloos
- Volgende keer een zweep meenemen, want ze maakt duidelijk gebruik van het feit dat ik niks vast had Knipoog

PercyLeen

Re: Primeur: Vannie @ work in setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 14:47

Ik vind het er nog best netjes uitzien hoor! Zitten leuke foto's bij! Commentaar geef je zelf al! En het is idd veel te warm om te rijden, ik klim er straks ook nog maar even op Bloos!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 14:58

Netjes Simone.. Ja Setje staat Vannie goed!
Heb eigenlijk geen commentaar..

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 21:55

Vannieeee Lovers

Zag er netjes uit hoor Simone, maar dat ziet het er eigenlijk altijd wel bij jullie. *LOL*
Volgende keer maak ik wel weer eens foto's met mijn eigen camera, daar kan ik nét wat beter mee overweg Haha!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 01:21

Ziet er erg netjes uit hoor. het is inderdaad erg warm om te rijden

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 15:35

Het is veelste warm om te gaan rijden joh! Maar jullie doen het toch netjes! Het ziet er een beetje stug uit, ze heeft wel eens wat soepeler gelopen volgens mij. Maar dat kan best te maken hebben met de warmte en gebrek aan een zweepje. Probeer in galop lekker gas te geven en zelf wat meer te gaan zitten. Dat geeft je pony de mogelijkheid wat grotere sprongen te nemen en zo meer in balans te blijven. Wel top dat jullie de galop er al weer bijgepakt hebben! Gaat hard hè met die jonkies.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 15:40

Leuk kleurtje heeft je pony. Je moet alleen wel je handen rechtop houden en voor je plaatsen, verder vind ik je zit wel netjes.
Je kan wel zien dat hij/zij het in galop moeilijker vind, probeer haar dan eerst meer van achteren te rijden (ze valt op de voorhand) en lekker los, dus niet naar beneden rijden. Lachen Zodra dat lekker gaat wat meer vragen in galop.

annenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:27

Ziet er goed uit Lachen Steeds beter volgens mij!

Probeer alleen wel je handen hoog te houden, op veel foto's goed voorbeeld foto 4 lijkt het of je je handen vast zet. Ook als je dr aan de teugel wil rijden moet je je handen hoogen voor je houden! Maar komt helemaal goed!

Wannabe2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:43

Leuke foto's zeg van jou en Van. Ziet er goed uit hoor en snap dat de galop moeilijk is, bij Mijn begint hij nu ook pas weer een beetje op orde te komen. Misschien ook nog eens wat galoptraining aan de longe, merk bij Mijn dat dat echt super werkt. Verder commentaar geef je zelf al.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 17:48

Bedankt voor alle reacties, de galop is zeker nog een moeilijk punt, maar ik ga jullie tips zeker proberen en we hebben uiteraard ook les Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:05

*ziet het topic nu pas* Bloos

Ik vind het er best netjes uit zien hoor Simone Haha! Vanity ziet er goed uit hoor in dat setje Ja Sportpony Vingers aflikken

Overigens, zo warm is het nou ook weer niet om te rijden Nagelbijten / Gniffelen

Skymaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:07

Mooi diertje zeg Lachen