Roza is mijn 4 jarige appaloosa (noujah, soort van appie dan, want heb haar van de week voor het eerst helemaal gewassen en ze blijkt gewoon helemaal bont te zijn) ze is 1.35m ongeveer. Zelf rijd ik er niet op maar dit jaar of volgend jaar wil ik haar toch voor de kar gaan (laten) beleren. Ze wordt nu 3a 4x per week gereden door mijn verzorgstertje, en dit gaat steeds beter!
Tot die tijd ben ik lekker met haar bezig met longeren en een beetje vrijspringen enzo.
Vandaag was de 2e keer dat ze vrij sprong. Ze pakt het erg goed op en vind het ook erg leuk. Ze springt nog wat voorzichtig maar dat komt wel goed. Helaas is ze door haar eigen schuld 1x in de hindernis gesprongen waar ze erg van is geschrokken, hierdoor is ze nog voorzichtiger gaan springen maar gelukkig niet oz bang geworden dat ze niet meer wilde!
Ik heb geen foto's van het inspringen en balkjes draven maar alleen van aan het einde (na de grote stuntelpartij)
1. Zie hier, het slachtoffer, Roza!

2. Tussen de sprong in

3. Ff de hindernis verbouwen...

4. Vage landing! Maffe knol!

5. Tssssss is dat alles??? Kost mevrouw duidelijk totaal geen moeite!

6. VLIEGEN!!!!

7. Dat hoofd! Zo ongecentreerd!

8. Op naar de 2e hindernis!

9. Dit vind ik de mooiste foto! echt geweldig!

10. De laatste! Niet erg charmant maar ach....

Dat waren ze alweer...
Wat vinden jullie van de springkunsten van mijn Roza-kind? Vond het best goed voor de 2e keer!!!!
gr. Crista

Leuke foto's !